Back to work (1)

Posted: Septembrie 5, 2008 in Munca, Siruri

Da, am reinceput munca.. Da, tot la un McDo, pentru ca mi-a placut dincolo si pentru ca de ce nu? Bine, pe langa faptul ca am cobai la dispozitie, sa incerc diversele metode de comunicare, daca nu ma enerveaza prea tare si nu ma pierd cu firea cand ma scot din sarite. Ma dor talpile in ultima vreme si spatele, un an am tot stat pe scaun, si nu am stat tocmai bine, asa ca schimbarea e usor dureroasa. Dar e bine.. Si uneori, printre doua rele, mai sunt si vreo doua bune.

Acum doua seri, unul din clienti era un tip cu un handicap fizic si mintal, nush sigur, am inteles cu greu ce vroia, dar a fost printre putinii care poate chiar nu inteleg ca nu e tocmai usor acolo, in spatele casei, si mi-a urat Bon courage.

Azi, pe langa nenea englezu’ care m-a ametit cu „lovely” a mai venit si un nene care nu era obisnuit ce se intampla intr-un festfud.. eh, si pana la urma, dupa ce a terminat, a fost destul de dragut sa vina sa-mi spuna ca limonada aia a fost buna, in loc de bere :)) limonada fiind icetea, da’ no.

Vorbind cu Clement, imi zicea ca nu e nici macar pe aproape de a se casatori.. la care se baga directorul in vorba, ma intreaba (rusine din partea lui) cati ani am, ii zic si el (are reactii de om badaran): „ohoo t’es vielle toi! je croyais que t’avais 18-19 ans”. Am ras, evident, da’ nu stiam daca sa iau prima parte din ce a zis, in cont, sau a doua.

Deci da, imi place la munca, chiar daca e obositor, chiar daca exista oameni naspa, chiar daca nu mai am timp de mare lucru, mai ales ca o sa incep si scoala.. dar deh, e frumos.

Comentarii
  1. river spune:

    Spor maxim, uiti mic!! :M

Lasă un răspuns

