‘morning sunshine

Posted: Septembrie 7, 2008 in Aberatii

Nu dorm mult. Rar mi se intampla (in ultima vreme adica; acum cativa ani cand nu aveam de ce sa ne trezim asa devreme, dormeam pana la 12-13 dar ne si culcam tarziu) sa dorm pana tarziu, fara sa ma trezesc mai ales. Dorm si prost in ultima vreme.. cred ca saptamana trecuta am avut si eu o noapte in care am dormit bustean, pana a sunat alarma, si atat. Dar nu imi place sa stau in pat sa pacalesc somnul, poate poate isi face mila de mine si vine.. ma ia cu dureri de tot felul, ma mananca pielea, amortesc, ma gadila ceva, nu stau bine.. si ma fatai pana sare somnul si pana la urma realizez ca e timp pierdut aiurea, statul asa in pat.

Cand eram acasa si de altfel, de fiecare data cand revin, ma trezesc devreme; ca sunt la ai mei, sau cum am dormit anul asta, la hotel, ma trezesc pe la 6-7 si daca nu am nimic de facut, incerc sa mai adorm, pana pe la 9, dar la fel de chinuita si ma trezesc obosita si fara chef de ceva.. orice.

Deh, eram obisnuita cand eram in liceu.. ajungeam in pat destul de tarziu, dupa miezul noptii si trezirea se dadea pe la 4:30, navetistii sunt matinali in general. Evident, nu ma suparam cand trebuia sa ma trezesc cu doua ore mai tarziu, pentru ca mai incepeau orele si de la 8:30, nu doar 7:30. Dar bine, eram obisnuita dinainte cu trezitul devreme, fortat, de tata, evident.. ca sa invatam, sa facem treaba sau mai stiu eu, sa ne facem utile, pe scurt. Si bine, tot din cauza lui tata, eu nu prea dorm mult, noi doi ne trezeam mereu devreme, duminica si stateam la taclale, in bucatarie, el la masa, incercand sa nu ma afume, eu pe jos, langa aragaz, incercand sa nu inghet.

S-au schimbat lucrurile, stii? Nu o sa mai fie niciodata la fel… diminetile nu o sa mai fie niciodata ce au fost.

Nu am tabieturi de dimineata.. bine, a devenit Wii un tabiet, sa zicem, numai ca nu fac decat bilantul, exercitii.. cine are vreme? dar diminetile cu cafea si tigara imi par.. deosebite. Nu apreciez tigarile si nu incurajez fumatorii, dar uneori cafeaua si tigara au farmecul lor si poate uneori as fi vrut sa fumez si sa apreciez cafeaua. Dar e prea tarziu pentru asta.. asa ca savurez ceaiul de dimineata (mai rarut ca-i mai dragut si fierul meu nu apreciaza), pe scaun, cu picioarele inghetate stranse la piept, barbia pe genunchi si citesc bloguri.. deh, matinala moderna.

Imi lipsesc totusi diminetile in care incercam sa ma trezesc inaintea soarelui.. cica asta e dovada ca ziua o sa mearga bine. Scoala m-a mai si contrazis.. dar deh, sunt frumoase rasariturile, ca-s la munte si vazute prin fum de tigara, sau ca-s intr-un labirint de cladiri gri, printre care trec, rapid, cu un tren plin de oameni adormiti si a caror ultima grija e soarele ce rasare.

Buna dimineata soare!

Lasă un răspuns

