So self-centered (2)

Posted: Septembrie 8, 2008 in Criptat, Siruri

.. si nu ma invat sa stau cuminte. M-a infuriat de data asta, nu credeam ca s-a schimbat in asa hal, intr-un an, nu credeam ca putea sa spuna asa ceva, sa aibe asa idei. Si culmea, ar fi trebuit sa fie constant.
M-au infuriat iarasi… cand nici macar nu sunt aproape. De ce sa vreau sa ii revad? Cand stiu ca iar o sa o ia de la capat, in dulcele stil clasic, cu care eram obisnuita. De-asta nu regretasem ca am plecat, de-asta nici nu regret. Si cu toate astea, mereu reusesc sa ma intristeze.. sa ma dezamageasca. Why thank you!

Da,sunt un pic prea des dezamagita si mi-o iau prea des peste nas. E si normal ca uneori, sa-mi fie teama.. Teama de a spune ceva care sa arate ca imi pasa, teama de a ma deschide iar si iar, de a-mi povesti viata si pana la urma.. sa o iau peste nas. Sunt increzatoare.

Poate ca am prea mari sperante in tot ce tine de oameni, inca mai sper ca exista oameni buni (din aia importanti, din aia care iau marile decizii) si ca o sa primim ce meritam. Dar nu e asa.. unii primesc prea mult, altii prea putin.. Unele au copii si ii vand, altele plang ca nu pot avea copii. Si da, sunt in continuare naiva si cred in bunatate, oarecum.Sunt increzatoare si naiva.

Nu sunt sensibila, nu sunt atat de empatica pe cat ar trebui sa fiu, deci cersetorii nu ma mai impresioneaza de prea mult timp, nu ma doare sa ii vad in mizeria crasa in care se tarasc in fiecare zi sau cum cer bani. Nu pot, pentru ca… nu stiu, am vazut prea multi, sau am vazut si mai rau de atat si ma amagesc (sunt constienta de asta) ca au de ales, ca ar fi putut ajunge mai bine. Sunt naiva si oribila.

Reusesc uneori sa ii ranesc pe cei din jur. In general mi se dau armele cu care pot face asta si de multe ori.. le folosesc, pentru ca mai sunt si afurisita printre altele, pentru ca ma mai si razbun, pentru ca nu stiu sa indur in tacere.. Evident, tot eu plang dupa, pentru ca ma doare si pe mine, n-oi fi eu asa empatica, dar macar ma simt (slava cerului) vinovata. Sunt oribila si vinovata de asta.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Azi vorbeam cu o prietena despre vina, contextul nu conteaza. As avea pentru ce sa ma simt vinovata, dar in mod constient, nu ma simt.. I’ve beat myself over it for too long.. or rather not long enough. Dar am trecut peste, intr-o oarecare masura, nu am uitat, e inca acolo, ca mai toate cicatricile..
Invatasem la MTU (parca) ceva legat de chestia asta, in acelasi „capitol” cu benevolatul.. ca exista persoane ce se lovesc in continuu, din greseala, cica, dar de fapt, subconstientul dicteaza si le spune ca ei merita asta.

Nu stiu de ce ma grabisem sa ma dau jos de pe bancuta, sa o las sa treaca.. mi-am facut o vanataie urata pe coapsa dreapta si alta pe gamba stanga. La munca, inchid mereu casa cu coapsele, ca deh, e mai usor cand sunt mainile ocupate si am vanatai. M-am izbit acum cateva zile de vreo doi pereti cu acelasi cot. Cu mana am dat de nu stiu cate ori, de cate chestii.. Si in general, am vanatai in permanenta, daca nu, taieturi, zgarieturi (am reusit performanta de a le face eu insumi, cu unghiile mele) si tot felul de chestii de genul.

Intrebarea ar fi daca sa o cred pe profa sau sa il cred pe consort ce-mi spune, Miss Disaster. Mereu am fost un dezastru.. dar mereu am avut ceva sa-mi reprosez.. Ma ajuta de fapt sa gandesc asa, nu ma mai simt rau pentru cat de oribila sunt, ma „scot” asa si ma simt ceva mai bine, pot sa mai si dorm noaptea, cand nu ma dor muschii sau nu am cosmaruri, sau in general, nu pot dormi bine. Deh, stresul e motorasul meu..

Slava cerului, iubesc.

Comentarii
  1. shaki spune:

    ce chestie, abia astazi m-am gandit la ce ai zis si cred ca am inteles… sau mai bine zis abia acu am constientizat :)

  2. Alexandra spune:

    Mai bine mai tarziu decat niciodata, nu?
    (da’ intre noi, ce-am zis? :)) )

  3. shaki spune:

    despre tendinta de a te autopedepsi pentru o vina mai mult sau mai putin imaginara, acum gasesc o explicatie posibila pentru zgarieturile de pe bratzele mele, pe care nu mi le fac constient :)

Lasă un răspuns

