Back to work (2)

Posted: Septembrie 14, 2008 in Munca, Siruri

Povesti la munca? O droaie, mereu.. Mereu am ceva de povestit, dar mai ales ceva de care m-as putea plange.

Azi sunt doar amuzata si usor enervata. Nu imi place sa tipe careva la mine, ca e mama, tata, neam sau prieten, nu imi place asta; mai ales daca vine pe motiv de lipsa de educatie. Din partea celuilalt.

Nu sunt o persoana calma, serios, chiar nu sunt. Dar pentru asta vorbesc incet si calm cand persoana din fata mea face la fel. Vorbesc repede daca sunt luata repede si ma enervez cand cineva tipa la mine. Pentru ca asa e normal…( bine, inainte plangeam, deci e mai bine totusi sa ma enervez ) La fel cum e normal ca atunci cand cineva te saluta, sa il saluti si cand cineva ti-a dat ceva, sa spui „multumesc”. Dar nu se intampla mereu, aia e.

No, azi, pe langa faptul ca un nene a fost foarte sictirit si m-a luat de sus si m-a luat cu „tu” (nu am nimic impotriva, nu tin sa mi se spuna „dumneavoastra”/”doamna”/”domnisoara” etc, e doar o chestie de ton); pe langa faptul ca a facut ochii cat cepele cand i-am spus cat costa ce mi-a cerut; pe langa sictirul si greata cu care m-a luat cand am intrebat ce vrea, detalii… m-a scos din sarite faptul ca tot era ala nemultumit. In spatele lui lumea astepta si nu frate, el trebuia sa se targuiasca cu mine, e normal sa obtina un produs gratuit daca a cumparat deja unul. Ce nu am inteles eu a fost „ça revient au même si je demande au garçon de me faire ça” Adica „garçon” fiind colegul meu care avea alti clienti, alte comenzi, deci nu stiu de ce a avut el impresia ca iesea la fel sau mai bine.. In fine. Am ramas politicoasa, chiar daca i-am zbierat un pic „merci, c’est très gentil” doar pentru ca am invatat (experienta proprie: „allez vous faire foutre” eu: „merci, bonne journée” ce a declansat si mai multi nervi din partea respctivului) ca trebuie sa raman (in aparenta) calma si asta l-ar enerva pe celalalt si nu ar avea ce sa imi reproseze. Evident, clientii ce erau in spate, mi-au plans de mila.

Second. Un nene, cu un ton foarte impertinent, la fel „fa, drege”.. pleaca in mijlocul comenzii, ma regasesc in fata unui alt chip, usor mirata si incerc sa continui comanda. Mi se sopteste ca nenea a fugit ca sa schimbe banii. Ok.. nu puteam incasa, nu vroiam sa anulez, asa ca astept, fac o alta comanda, din minte, sperand ca totul o sa fie ok pana se intoarce nenea, care se intoarce „ati pus deja alea?” Ughh.. right. Incasez ambele comenzi, o termin si o expediez pe a doua, incep cu prima, nenea se pune pe zbierat, ca nu aia a cerut, eu ii zic ca erau alte precizari, nu frate, el zbiara ca asa l-o invatat mamica lui, ca asa e frumos. Incerc sa nu ii dau una in cap, iau chestiile special comandate pentru el, pun, termin, el, gretos „je vais vérifier”. Si asta face, pleaca, nervos. Pa, drum bun, ii urlu, multumesc frumos. Managerul vede ca a uitat prajiturile acolo: „c’est bien fait pour sa gueule”. Eh ouais. Asa ca eu azi am mancat praji, pe care am meritat-o, pentru ca am stiut sa multumesc frumos.

Nu, nu regret, nu imi pare rau, chiar ma bucur ca a uitat cretinul, alea acolo. Nu imi pasa ca a platit, el mi-a omorat ceva nervi. Aia e.

Da, au fost si ceva persoane dragute, amabile, decente, care mi-au spus fara sa se supere ca am uitat ceva. Stand in picioare 5 ore si fara sa am un minut sa beau un pahar de apa, se mai intampla. Daramite cand mai vin din-astia prost crescuti, care ma iau de sus, vezi doamne cine-s ei.

Eh.. data viitoare: comenzile speciale. Sau cum sa nu razi auzind preferintele unora. (si nici nu-s macar preferintele sexuale. Thank god)

Lasă un răspuns

