(3) Ti-am zis..

Posted: Septembrie 20, 2008 in Criptat, Siruri

.. si stii, ca nu sunt mandra de mine, desi daca ar fi sa fiu atacata, as avea armele cu care sa raspund. Complimentele sunt primite cu un suras, mai mult de complezenta (in general, ca mai sunt si alea care ma ating si nu stiu cum sa raspund, ma fastacesc, eh, stii tu ), urmate de negare. Cred in ce mi se spune? Nu prea. Nu ca ar minti respectivii, nu se pune problema asa, dar mai degraba: oare chiar sunt asa? Nu cumva trebuie sa fac mai mult ca sa fiu asa de fapt? Si ca de obicei, dupa cum ma stii, mai degraba imi pun probleme, in loc sa tac si sa multumesc.

.. si stii, ca sunt greu de multumit, cand e vorba de ce fac eu. Stiu ca pot mereu mai mult si mai bine, asa ca de ce nu as face-o?

.. si stii, ca in ultima vreme, nu am timp de mai nimic si cu toate astea, te multumesti sa ma ai langa tine un pic, si ma lasi sa plec, mai mult resemnat decat orice altceva; cum sa nu apreciez asta? mai am nevoie sa respir, cand nu alerg in stanga si in dreapta.. iar cu nasul infundat, e mai greu.

.. si stii ca sunt fericita ca ne mutam. Abia astept diminetile si serile acolo.. abia astept si sper sa nu fiu dezamagita.

.. de fapt, nu, nu ti-am zis ca nu am avut prilejul.. dar te regasesc uneori, pe tine, asa cum erai inainte; nu o sa iti spun, pentru ca prefer sa pastrez secretul, prefer sa nu stii.

.. ca-mi lipseste, nu? sau poate am uitat, sau.. poate ai ghicit deja, era normal, nu?

.. si m-am contrazis si acum ma contrazic iar, pana ma ametesc si nu mai stiu, dar.. esti totusi intelegator, intr-o oarecare masura, I guess; nu vreau sa incerci mai tare, vreau sa ramai asa, sa te regasesc mereu, acolo unde te-am lasat.

.. ca frigul imi aminteste de caldura ta?

Lasă un răspuns

