Daca si cu parca

Posted: Septembrie 20, 2008 in Criptat

Lasa-ma sa-ti desenez eternitatea in palma. Permite-mi sa te regasesc la sfarsitul ei, asa cum te-am gasit, sa putem continua de acolo, sa retrasam tot drumul, sa luam totul de la capat..

Sa reluam fiecare inceput, sa urcam incet fiecare treapta si sa te pot tine de mana, inca de la inceput.. daca m-as impiedica, sa fii acolo si sa ma ridici, inainte de a apuca sa-mi julesc coatele sau genunchii..

Lasa-ma sa dau timpul inapoi, doar pentru a-l vedea deruland povestea noastra, ce nu incepe niciodata, ori de cate ori as revedea-o, cu „a fost odata”. Permite-mi sa retraiesc fiecare moment al nostru, macar pana la 50 de ani, de-acolo, din capatul eternitatii..

Sa iti regasesc primul zambet si prima data cand te-am infuriat, dezamagit, intristat, suparat.. ranit. Doar pentru a ma invinovati iar, evident.

Lasa-ma sa recreez un univers, doar al nostru, fantastic si realist, pamantean si totusi.. aerian, asa, ca mine. Permite-mi sa aduc norii mai aproape de capul meu, asa as avea o scuza adevarata pentru toate boacanele mele.

Sa pot aduce si luna mai aproape, noptile sa fie mai luminoase, sa goneasca orice cosmar; si soarele sa fie un pic mai departe, sa ne plimbam prin razele lui fara griji de arsuri sau alte minuni nou descoperite. Stelele? le las acolo unde sunt, sa mai depun si eu eforturi.

Lasa-ma sa invat sa te cunosc. Permite-mi sa te descopar si sa invat sa te iubesc pe bucatele, pentru a putea sa te ador, in intregime. Ingaduie-mi timpul ce viata asta nu o sa mi-l acorde, pentru a te putea iubi indeajuns. Daruieste-mi increderea de care am nevoie pentru a putea crede ca pot sa fac toate astea si asigura-te ca e bine incrustata in mine, altfel ar fugi pentru eternitate, la fel ca in viata asta. Acorda-mi ragazul necesar pentru a-mi uita mânia pe tine sau pe oricine, orice, sa ma poti vedea, cunoaste, doar zambind.

Lasa-mi timpul, te rog, sa imi repar greselile, sa ma ameliorez, sa fiu ceea ce meriti, cu adevarat.. vrei?

Lasă un răspuns

