Azi nu

Posted: Septembrie 23, 2008 in Aberatii

Poate ca am gasit un font care sa imi convina; Mac-ul e la reparat, deci vad fonturile cum arata pe windows, si evident, cel care-mi placea mie cel mai mult, nu apare, Zapfino adica.. acu’ oi incepe cu „amienne” sunt curioasa daca se vede ceva pe Mac.. oricum, majoritatea celor cititorilor sunt pe windows, asa ca..

Azi nu am chef de nimic. Asa ca nu am sa fac nimic, nimic productiv. O sa pierd vremea aiurea, o sa treaca timpul pe langa mine fara sa il observ si o sa ma mir, la sfarsitul zilei, ca a trecut deja ataaaaata timp.

Ah, da, e deja sfarsitul zilei. Si deci lipsa mea de chef ia sfarsit.

Nu-s in apele mele… motive? bah, as if I ever needed one. Da’-mi gasesc mereu pe parcursul zilei si azi nu a fost greu. Se mai intampla si din-astea. Dar macar am dus Mac-ul, am facut diverse prin casa si cam atat. De ajuns pentru o zi libera, totusi. E prima din nu stiu cate, de care profit.. pacat ca nu am avut vreme si nu m-am putut ocupa de zambaretii de azi dimineata. Eh, mai sunt zile.

Pana una alta.. nu am chef.. parca nici de somn, nici de vise, nici sa-mi fie lene sau sila sau.. nici macar, nu.

Cat de amuzanti si ridicoli mi se pareau aia de la Vama Veche cu al lor „nu am chef azi” stiu ca nu mi-au placut.. cativa ani dupa, plangeam ascultand Ana, iar acum ma ia cu fiori cand ascult Zmeul. Mai crestem si primele impresii, nu sunt neaparat cele mai bune.

Sunt in continuare dificila.

Comentarii
  1. shaki spune:

    si mie mi se dedica ana la biro =))

    aniuei, mie imi place fontul asta, ca e mare :D

  2. Alexandra spune:

    N-apoi in afara de Denisa nimeni nu s-o plans de fonturi, io habar nu am cum arata in general, pe uindoz, ca la mine pe mac arata altfel si no cum vreau sa il duc la doctor de mult, nu am mai instalat si uindoz pe el, asa ca habar nu am cum va omor eu ochii..
    Adica eu eram convinsa ca folosesc si vedeti cand folosesc „zapfino” si vorba aia.. ciuciu.

    E dragut daca ti se dedica Ana, stii tu, speciala, alea alea :D bine, depinde acu’ cat detesti Vama :))

  3. shaki spune:

    parca am scris un post pe tema asta :))

  4. Alexandra spune:

    daca retin bine, parca ai scris, and you hate it, da’ no :P se pot schimbat lucrurile

Lasă un răspuns

