Cate-o poezie, doua (3)

Posted: Septembrie 26, 2008 in De-ale altora, Siruri

Liliacul

Sub zidurile vechi de piatra,
Gradina alba-si tine rasuflarea.
Nu mai tresar in cuiburi vrabiile
Si nici un caine-n noapte nu mai latra,
Castanul doar isi desfasoara floarea,
Iar stanjeneii isi indreapta sabiile.

Spre asfintit, o sarma de arama:
Crai-nou – o monograma..

Din umbra se desprinde un ghem de
intuneric,
In zbor subtire, frant, buimac:
Un liliac
Atinge-n treacat zidurile roase
Cu aripile-i strambe si cleioase..

Din cerul nalt, cu stele nins,
Adanc incovoiat pe zare,
O luminita s-a desprins.
O fi cazut un strop de soare?..

S-avanta liliacul de la panda,
Dar steaua a pierit, plapanda:
Mai staruie o clipa doar in urma ei
O linie usoara de polei.

Acum, spre crapatura din zidul parasit,
Se-ntoarce liliacul obosit.
Bat aripile greu in zbor domol
Si-n trupul lui flamand se face-un gol:
Crezuse ca-i un licurici – si nu era
Decat o biata stea..

There it is, inca una. Ieri am fost absenta, ca deh, mai fac si altele pe langa. Mi s-a parut draguta si ca de obicei, pare banala, pana ajungem la.. punchline. Deh, poeziile.

Later edit: mi-a amintit Shaki, da, tot Otilia Cazimir.. My bad, am uitat sa mentionez.

Comentarii
  1. shaki spune:

    tot otilia cazimir? :)

  2. Alexandra spune:

    Yup, am uitat sa zic, am modificat acum postul, la fel si font-ul ultimului rand, nu am fost pe faza ca nu era marimea buna :)

Lasă un răspuns

