Rentrée

Posted: Octombrie 5, 2008 in Scoala
Etichete:

Iaca, o-nceput si anul scolar. Adica maine e inceputul oficial al cursurile, pentru aia cu „i” langa numele grupei. Se anunta un an dureros, pe motiv ca:
– ne-au chemat luni la 11:30 ca sa ne spuna ca la 14:30 au chestii importante de zis
– au ales orarele pentru noi
– au ales grupele pentru noi
– in fiecare zi avem cel putin o fereastra ce variaza intre 2 si 4 ore; ma gandesc ca au facut asta ca sa ne oblige sa mergem la biblioteca, altfel nu vad de ce..
– o sa am statistica tot anul
– o sa fac cu nenea Savarit o vreme; nenea fiind grasun, peltic si usor de infuriat; grabit la predat si cred ca afurisit la note.. in plus, el a predat clonarea, daca nu ma insel, anul trecut, daca o sa fie tot asa ceva, mi-i usor groaza, dar no
– nu mai am materii la care sa ma plictisesc
– o sa am statistica tot anul cu acelasi prof plictisitor si gay
– le detest pe secretare in continuare, ca sunt la fel de vaci, amandoua, vaci incaltate

Mda, parca atat.. atat imi amintesc, cel putin. Am ramas 79 din vreo 300 cati eram initial. Si asta cu tot cu aia ce au trecut conditionat. Trist adica.. extrem de trist. Iar materiile nu suna deloc interesant. Ce se anunta interesant e nenea Marinov. Care e roman. E mai mult curiozitatea, ca daca nu ma insel, preda psiho sociala, care pe mine ma lasa usor rece, nu ma tenteaza. Ba nu, iaca, e psihopatologie something. Vedem oricum ce iese.

Maine, prima zi de scoala. O sa fie ciudat.. dar o sa ma descurc eu, trebuie. O sa continui sa lucrez, primele doua saptamani vad ca servesc miercuri, joi, vineri si weekend-ul, dup-aia sper sa ma inteleaga si sa se limiteze la vineri + weekend. Poate oi reusi sa nu fiu prea obosita..

No, incepe scoala, continui munca, o sa raman fara timp liber, cine stie cand mai scriu. Aia e. Noapte buna copii!

Lasă un răspuns

