Pe fuga

Posted: Octombrie 10, 2008 in Aberatii

Cam asa as putea caracteriza ultima saptamana. Intre munca si scoala, probleme de diverse genuri, si evident, intre venit acasa unde nu ma asteapta o matza pe care o pot tine pe genunchi sa o mangai cat imi vad de ale mele, ci un consort… Am ajuns la capatul fortelor. Ma gandeam daca sa nu merg azi in curs. De statistica, evident… un seminar si-un curs.

Dar merg, ca sunt fata constiincioasa si m-oi descurca. Asa ca pana data viitoare cand o sa am vreme sa mai scriu.. tah-tah!

Comentarii
  1. tatie tilion spune:

    salut petite nièce !

    je te donne le lien vers le joli blog dont je t’ai parlé. (bien entendu, je suis entièrement d’accord avec ton article ;) )

    http://loonie.mabulle.com

  2. DJAx3L spune:

    E greu si cu scoala si cu job-ul. Scrii foarte frumos! Sa ai spor in tot ceea ce faci.
    ps: daca vrei, la about me, unde ai scris cu fontul acela care iti place dar insa care nu apare, iti pot scrie eu pe o poza, asa frumos, in photoshop, pe care sa o pui acolo, sa vada lumea despre ce font e vorba ;;)
    Imi trimiti un mail daca vrei, atasand fontul respectiv.

    Alex

  3. Alexandra spune:

    Raspunsesem pe blogul tau si n-am vazut comentariu, n-oi fi fost pe faza, aia e..

    Oricum, multumesc frumos :)

Lasă un răspuns

