And again: likes and dislikes

Posted: Octombrie 26, 2008 in Aberatii

.. and there were times I felt like those smiles were for me, and for me only

Nu sunt perfecta, si sunt constienta de asta. Nici nu ma consider pe aproape de asa ceva.. stiu care-mi sunt calitatile, chiar daca prefer sa le neg atunci cand sunt ridicata in slavi (in mod exagerat) pentru ca desi imi face bine.. nu merit toate astea. Nu am ajuns unde sunt, de una singura, asa ca laudele, nu le merit. Sau nu pe toate, macar..

Dar nu la asta ma gandeam cand am inceput sa scriu…

Nu imi place:
– sa fiu in intarziere; incerc si reusesc de cele mai multe ori sa ajung la timp, daca nu inainte; daca nu depinde de mine, posibil sa intarzii, dar atata timp cat pot sa fac cumva sa ajung la timp, o sa reusesc; probabil in aceeasi categorie, intra si lipsitul de la ore: anul trecut am lipsit de la un curs si nu am pierdut nimic important, in liceu.. am chiulit, recunosc, dar am reusit sa mentin nota 10 la purtare in absolut toti anii de scoala
– sa ridic vocea sau vocea altora sa fie ridicata la mine; simt cum mi se crispeaza timpanele numai cand ma gandesc cum tipa tata..
– sa nu imi respect promisiunile; ca e pana la 50 de ani, sau ca e pentru o eternitate… nu eu o sa dau inapoi
– sa ma las coplesita de sentimente si asta, in fata celorlalti; am plans in fata multora, dar e diferit.. acum cateva zile am fost nervoasa cum nu am mai fost demult, am regasit sentimentul din liceu cand aveam diverse discutii cu ai mei, e grav
– sa fiu luata de proasta; no need to explain this one
– sa fiu ignorata
– sa trebuiasca sa dau socoteala unora ce nu au nici o treaba cu viata mea
– sa raman fara replica
– sa depind de ceilalti si implicit, sa pierd din cauza lor
– zgomotul; ma enerveaza oamenii ce vorbesc tare, ce zbiara, ce canta, ce rad incat sa ii auda intreg blocul; nu imi sta in obicei sa dau muzica tare, dar daca am fost deranjata in acelasi mod, sau un mod asemanator.. ma razbun, iar muzica mea e variata, numai ca trece de la Vivaldi pana la Children of Bodom si intre cele doua, razbunarea va tinde catre a doua.. am de unde alege, believe me, I can be horrid
– sa fiu lovita/injurata/tratata rau, in general; la fel, daca pot, ma revansez si am dovedit ca pot
– sa stau degeaba; mi se pare o pedeapsa fara de seaman: sa fiu pusa sa stau asa, aiurea, fara sa fac nimic, sa nu ma pot uita la nimic, sa nu pot face nimic cu mainile, sa stau.. brrrr

Si din categoria asta nu mai stiu, cel putin nu deocamdata.. asa ca: imi place:
– sa beau ceai/ciocolata calda/cappucinno/vin fiert; pentru ca imi aminteste de iernile de acasa, de frig si de nevoia de a-mi incalzi mainile si sufletul cu bautura aia calda; imi vine sa ma ghemuiesc intr-un fotoliu/pat sau in bratele cuiva si sa beau… si sa uit
– sa fac ingerasi in zapada; nu mai stiu care a fost filmul in care am vazut asta prima data.. stiu doar ca aveam 17 ani probabil cand am facut prima data, si era dimineata devreme, era frig si era pe terenul de baschet al liceului; si am fost teribil de mandra; in aceeasi categorie, imi place iarna, cu tot ce are ea mai bun si mai frumos, chiar si frigul.. nu ma deranjeaza
– sa fac poze; nu sunt buna.. sunt o amatoare careia ii place sa tarasca aparatul dupa ea.. uneori rezultatele sunt frumoase, alteori, mai slabe decat as fi vrut; nu am un aparat genial, eu sunt si mai putin geniala.. asa ca, in doi, nu dam rezultate prea bune.. doar multumitoare; si nici nu vreau ceva mai bun, nu vreau un reflex, cel putin nu inca
– sa citesc; in ultima vreme citesc doar chestii de profil si uneori mi se uraste, dar nu am de ales, eu am vrut, asa ca o sa continui, demonstrand doar ca pot
– sa merg; atata timp cat am papuci comfortabili, eu as tot merge, pe unde ma duc picioarele si la cat de bine stiu sa ma orientez, picioarele au avut ocazia sa ma duca prin multe locuri, in cautarea drumului bun; atata timp cat am ce vedea (nu ma refer la cumparaturi, inca mi-e urat sa fac asta, desi parca ma mai dezghet) eu merg in continuare
– sa fiu tinuta in brate; mi s-a spus ca sunt inalta fata de majoritatea celor vazuti (de persoana respectiva) in tara.. oi fi, nu zic ba.. deci sunt mare adica, si simt nevoia sa ma simt si eu mai micuta uneori si demna de protejat.. vreau sa fiu tinuta bine, intr-un cocon protector, intr-o bula ce ma cuprinde si ma desparte de lumea asta in care nu stiu daca sa mai cred

Si nu mai stiu.. cand oi recupera celalalt hdd, o sa copiez posturile de pe fanclub, de pe jurnalul tinut acolo; nu pun totul, sunt unele chestii prea ridicole.. chiar si de aici, as sterge probabil, dar what’s done it’s done. De acolo am cerut sa fie sters jurnalul pentru ca inca o data, au fost copiate lucruri de acolo, la care tin, care nu sunt deloc inteligente sau noi, sau mai stiu eu ce.. doar personale. Sunt multe care-mi plac si care imi displac… cred ca mai degraba as sti, si eu, sa spun ce nu vreau, decat ce vreau. Nu am stiut niciodata (bine, nici nu mi s-a cerut decat recent) ce sa ii cer Moshului, pentru ca nu imi place sa cer, prefer sa fiu surprinsa, chiar daca.. de cele mai multe ori, ajung sa fiu dezamagita.

Lasă un răspuns

