Talente (1- out of many)

Posted: Octombrie 26, 2008 in Siruri

Ca ziceam in postul precedent de ce stiu eu sa fac.. Nu cred ca am pus aici, vreodata, desenele mele.. sau modul pe care l-am gasit eu potrivit pentru a asculta profii, mod numit, de altfel „écoute flottante”, asa i-a zis profa de MPS si e cel mai bun mod de a pastra o atentie continua unui anume subiect. E bine de stiut ca ce fac eu are un nume.

Dar, desenele:


As putea zice ca asta a fost inceputul.. sau cel putin asa arata inceputul.. Incepusem de fapt prin a colora patratelele de pe coperta unui caiet de matematica, la fel cum faceam acasa, cand nu aveam chef de invatat.. unele pe diagonala, altele vertical, altele orizontal.. si m-a vazut Gentiana, care mi-a aratat stilul asta de cruce.. Desi:


…asta––-> e de fapt „crucea” de baza, so to speak.. de la asta a inceput totul.. chestia aia mare din centru..

Dupa multe multe facute asa.. am inceput sa improvizez.. daca nu chiar Genti mi-a sugerat sa improvizez un pic, si am creat, cum se vede tot aici.. paralelograme, in general.. bucatele de cruce aranjate mai altfel, incat sa dea ceva nou si mai interesant, pastrand acelasi stil de a colora. Mi s-a sugerat zilele trecute sa colorez, alternand, ceva de genul crucilor din desenul de sus, coltul sus, stanga, nu sa umplu, sau sa las gol, tot centrul. Numai ca tipul a tacut un pic in momentul in care i-am aratat unul din desenele de care sunt cel putin mandra:


Asta adica..Are un an.. l-am facut pentru ziua unei amice si i l-am dat ceva luni mai tarziu; asta e soarta desenelor mele: ajung la cineva. Si exista cineva care detine 80% cel putin, dintre ele. Pentru ca nimeni altcineva nu a manifestat un asa interes fata de ele, pentru ca nu le fac doar pentru mine.. pentru mine reprezinta distractia de moment, ceva in care ma implic pentru a face timpul sa mai treaca, sa mai uit, de una de alta, cat mazgalesc, incercand sa nu uit patratele, sa nu colorez acolo unde nu trebuie, fiind mereu incapabila de a sti cum o sa arate desenul meu la sfarsit.. Am o idee de baza, si cam atat, nu stiu niciodata cum o sa iasa si rar ma pot folosi de modul de colorare pentru a da un anume efect.. Aia e, poate intr-o zi o sa pot face si asta.. pana atunci, ma joc cu formele geometrice, patratul ramanand de baza, desi e mai greu, dupa atatia ani de experimentat, sa raman, sa fiu, originala.

Cred ca asta e unul din desnele cele mai urate. Mai sunt si d-astea.. nu imi ies toate bine.. Da, a intrat si in asta destula munca, la fel ca in toate desenele, dar mi se pare urat si plictisitor, nimic de care sa fiu mandra.. mai ales stiind ca am altele mai bune de atat. Nici nu vreau sa il las mai mare de atat, chiar e mai dragut daca e mai mic. Ah, rusine sa imi fie.. iau in ras propriile lucrari.. Dar daca nu eu… cine ar face-o?


Bine, nici asta nu e tocmai breaz… De fapt, stai, ma mint. Asta e ok, pe langa altele, chiar mi-e un pic simpatic.. arata amuzant si pastreaza vestigiile inceputurilor si ceva urme de noutate: triunghiurile alungite; nu le-am folosit decat tarziu…

Ah, da, nu e nevoie sa mentionez ca am fost luata drept nebuna ca fac asa ceva, de nshpe mii de ori, nu? pentru ca multi altii nu au rabdare.. eu sunt nebuna. Eh, aia e.. as vrea sa fiu mai des..

No, asta din dreapta.. nu imi mai prea place, ma dezamageste si mai ales.. ma gandeam sa il ofer! Ha! Bine ca nu am mai apucat, pe motive de lene si alte subtilitati de genul, sa i-l trimit fetii, chiar daca a fost ea draguta si m-a complimentat, chiar daca nu a fost usor sa il fac.. trebuie sa recunosc ca e urat. Nu stiu ce imi trecea prin cap in momentele alea, dar as tinde spre: nimic.. alta explicatie nu prea am.

In orice caz.. e tarziu si maine am diverse activitati, in mare neplacute, ce necesita macar o incercare de a dormi.. poate reusesc, atata cat sa uit cat de tare doare uneori.. maseaua, cine altcineva? e prea tarziu ca sa fiu interesanta. Restul desenlor.. alta data, cand oi avea timp si rabdarea necesara. Raman destule, in orice caz:

Doua dintre cele mai vechi desene, facute aici.. in Nîmes, adica.. De cand sunt aici, aici.. habar nu am, productivitatea a scazut semnificativ, pe motiv de alte talente descoperite.

Needless to say: chiar daca au si altii desene de genul asta si acelasi pattern se gaseste si la altii, sub alte forme, in afara de desen, tin la creatiile mele si sunt si ele, sub copyright-ul meu. De altfel imaginile vin de pe pagina mea de DA, unde au fost postate acum ceva timp. Stiu, ridicol sa fac astfel de mentiuni.. dar ce-i al meu.. e al meu.

Comentarii
  1. rey spune:

    ai un creier prodigios…
    imaginile rezultate ma duc cu gandul la fractali. :)

  2. naru spune:

    thank you my dear!
    pacat ca al meu creier nu mai produce nimic lately…
    :*

  3. shaki spune:

    de fiecare data cand vad astea, ma apuca pofta sa fac si eu :D

  4. shaki spune:

    pai ma gandeam ca e ceva specific tie si nu voiam sa te imit :)

  5. Alexandra spune:

    Nah, nici pe departe. Daca e sa cauti pe DA, o sa vezi ca mai sunt. Stiu un tip care facea cam la fel de elaborat, dar el se gandea din start la ce vrea sa iasa si nu umplea patratelele. Dar am mai vazut asa ceva, facut din cuie si ata, si arata bestial.

    Si-n plus, nu mi-ai copia desenele.. nici eu nu stiu sa fac doua la fel, decat daca sunt simple, de baza.. ai face si tu, ceva al tau :) Nu-s eu asa de originala ;)

    hugs, btw :*

Lasă un răspuns

