pe unde-s?

Posted: Noiembrie 25, 2008 in Aberatii

Ca sa nu amestec oile si magarii…
Nu tin jurnal.. sunt doar aberatii ce-mi trec prin cap in/intre/pe langa cursuri..

Iaodi: ne-am mutat, numai ca in continuare stam printre cutii, n-avem cand sa ne ocupam, desi el a facut multe duminica, a eliberat destul spatiu. Mi-ar trebui si mie vreo doua saptamani cu zile de 48 de ore, ca sa pot invata,copia cursuri, dormi, dormi, dormi, merge la munca, si poate, poate, as reusi sa mai ies si eu din casa, cu alte scopuri decat: munca, scoala, trebi, cumparaturi.
Sunt usor epuizata si ametita, fug in toate partile si da, simt nevoia sa ma plang, pentru ca nu reusesc sa fac toate cate vreau.
Am avut deja un partial la care abia am invatat pe motiv de lipsa de timp si pentru ca in fiecare seara pic de oboseala.. Vine inca unul, vineri si sper sa fiu mai pregatita, nu de alta, dar e statistica si mi-e groaza, rau de tot.

Si sunt atatea care trebuiesc facute, iar pe bucatele, nu prea merg.
Eh, noaptea-i scurta, n-am vreme de intrebari existentiale.

Lasă un răspuns

