Scrisoare pentru Moș

Posted: Decembrie 9, 2008 in Aberatii

De la Shaki. Nu respect nici o leapsa in general.. decat daca imi place, daca ma simt.. d-astea.. acum.. ma simt, asa ca *takes a deep breath* here we go:

Draga Mos Ge.. asta, Craciun,

N-am fost cuminte si stii.. De-asta nici nu iti cer cadouri pentru mine, stii ca nu am cerut mai niciodata, poate doar cand eram mica, dar am vazut ca nu aduci niciodata ce vreau, asa ca m-am lasat pagubasa. Asa ca poate o sa te invrednicesti sa le aduci celorlalti ce vor, ce zici? Eu nu stiu niciodata ce sa iti cer, ori vreau prea multe, ori prea scumpe, ori imposibile.. ori nu am idei, deloc. Asa ca, te rog frumos, un pic de fericire, pe ici pe colo, un pic de iubire in plus, pentru ca stiu eu ca e lipsa in ultima vreme si de ce nu, ca in general, cam ce isi doresc cei ce stiu sa iti ceara mai frumos decat mine. Ce zici? Deal?

Chiar daca nu am fost cuminte, ceilalti merita, iti zic eu sigur! Nu zic asta ca sa fac pe aia interesanta, serios! chiar nu stiu ce sa iti cer si daca tot am o scrisoare, macar sa o folosesc, nu?

Poate ma mai si ierti ca nu am crezut in tine de prea mult timp.. Dar poate compenseaza filmele cu Mosi Craciuni la care ma uitam cu religiozitate in fiecare an, le stiam pe de rost si ma uitam in continuare, pentru ca e frumos sa vad ca macar in filme existi pe bune.

Mno, daca ai un cadou pentru mine, prevazut, accept cu drag, ca nu e frumos sa refuz, dar daca ai la fel de multe idei ca mine.. foloseste-le pentru ceilalti, da? Te rog.

Cu drag,
Aceeasi Lela neastamparata ce-si rasuceste rochita pe degetele cand spune poezii.

Nu stiu sa scriu scrisori frumoase, dar macar am respectat leapsa, cuminte. Da? Si in plus am facut asta intre un Winnicott si un Freud, de unde si lipsa de inspiratie, dar e mai bine decat sa povestesc ce citesc, nu e tocmai amuzant, asta e clar.

Revin.. saptamana urmatoare, cand o sa scap de una din greutatile de pe suflet. Restul raman pe anu’ urmator, ca doar cum m-as descurca in viata fara probleme si ofuri? ha?

Comentarii
  1. shaki spune:

    lol, si tu ai fost rapida :) imbratzishari. sper ca moshu sa mai ia din greutatzile alea, da? :)

  2. esk spune:

    *more hugs* Las’ ca vezi tu c-o sa-ti aduca Mosul multe, ca ii tin renii ostatici; muahahahaha!

  3. Alexandra spune:

    @ shaku: normal ca am fost, nush cand mai pot fura ceva timp. Iar Moshu nu face el trebi d-astea, el da, de luat din greutati mai rar. pups

    @ esk: ar face bine sa aduca ceva dragut, da’ si daca nu, aia e..
    *hugs*

Lasă un răspuns

