Pofte

Posted: Decembrie 22, 2008 in Aberatii

Zice si Denisa ceva de genul..
Uneori, am pofte.Uneori stiu cand sa ma astept la ele, dar alteori, ma iau prin surprindere, gen cand vad cate o chestie in magazin si imi amintesc ca vroiam sa mananc.

Azi, la Monoprix luam ce ne trebuie si ne anunta un nenea ca trebuie sa o intindem ca sa ajunga si casierele la casele lor.. Ok, nu-i bai, merg sa iau smantana si merem la casa dup-aia. Numai ca in drum, vad un borcan de castraveti murati. Atata mi-a trebuit! noroc ca era o tipa in fata noastra, am reusit, fugind, sa iau un borcan de castraveti (nu ala, era acru tare tare ) si sa ajung la casa inainte ca tipa sa scaneze toate produsele. Pe drum spre casa numai la asta m-am gandit si probabil ca daca eram singura desfaceam borcanul acolo, pe strada, ca sa mananc. Bineinteles ca daca nu ma sacaia stomacul, as fi mancat pana acum… dar ma arde un pic, asa ca stau cuminte.

Stiu cand am pofte… si in general sunt chestii sarate, dar altfel, eu nu prea poftesc.. Am crescut obisnuita cu idea ca nu are sens sa sper, ca sigur nu avem bani.. si am continuat pe ideea asta. Cunosc o tipa careia i s-a facut rau pentru ca venise cu mine sa ne uitam dupa ceva haine pentru mine si ii picase cu tronc o bluzita sau ceva de genul si numai la aia i-a stat gandul.. I-am luat o lalea si parca i-a mai trecut.

Sunt obisnuita sa nu am. Si in general sunt zgarcita, in ce ma priveste.. iau chestii de mancare, dar in general utile, nu de rontait.. daca e pentru el, nu ma uit la pret. La fel si cu cadourile… cu greu am luat anul trecut o pereche de cizme si i-am zis sa nu-mi ia cadou, ca am dat destul pe alea ( era si e pret normal pentru papuci, erau chiar ieftine.. )La fel cu orice cadou, cand e pentru persoane de care chiar imi pasa, nu ma uit la pret, sau il vad si il uit. Pe cand daca e pentru mine, imi sta pe creier, culpabilizez..

Revenind la mancare.. Imi place cam tot.. dulce, sarat.. acru. Nu sunt pretentioasa, dar daca e sa te nimeresti pe gusturi contrare cu ale mele, se poate intampla sa imi spui ca nu imi place nimic. Dar! Imi plac: castravetii murati, maslinele verzi sau alea negre (de la noi, mari si carnoase)si in general cam orice muraturi (de cand nu mai sunt acasa, asa de bune mi se par gogonelele numai cand ma gandesc la ele!), chips, popcorn, biscuiti (sarati sau dulci), ciocolata, bomboane de orice fel, cu o usoara preferinta pentru alea mentolate. Si cam orice poate fi rontait.

Avand in vedere ca am slabit (tre’ sa ma laud!) de la inceputul verii, in jur de 6-7kg, pot rontai cat vreau, am dreptul, da?! Deci da, vreau bomboane de pom, d-alea bune, ca inainte… Si vin fiert. Aaaaa si saratele! nu alea cu chimen in schimb. Mno.. vreau, da’ nu mor daca n-am, si nici nu mi se umfla nica. ( nu va ganditi la prostii, e pe bune; tata imi povestea despre un nene caruia i se umfla o tzâtzã daca ii era pofta de ceva… )

Mno, merg sa pap un quiche, bun bun. Si castraveti

Comentarii
  1. esk spune:

    ai aceleasi pofte si aceeasi educatie ca si mine, cred ca ne-am intelege bine daca am locui impreuna… :p eu ti-as lua tie haine si tu mi-ai lua mie, asa nu mai culpabilizeaza nici una dintre noi :))

  2. Alexandra spune:

    :)) Deal! la mine sau la tine? :D

  3. esk spune:

    la tine, ca ai mai mult loc :))

Lasă un răspuns

