Cadou

Posted: Decembrie 29, 2008 in Aberatii

A fost Craciunul, nu? Si am primit cate ceva, si cu alte ocazii.. dar pe langa un reflex, un capitol.. niste tricouri, prostioare pentru fete, un Stich dragut, o cutie.. am primit si .. tadaaaaaaaaaaa:

photo-16 Meet Flappie! Numele, dupa widget-ul cu acelasi nume. Bestia, de origine ruseasca, aleasa de Denisa, a ajuns la mine acum cateva zile. De atunci, nu mai are liniste, ca il tot chinuim, cu randul. Da’-i din dragoste! Acum sta cu consortul si incearca sa isi gaseasca drumul pe laptop.. Aseara manca cearceaful sau cuvertura, daca nu (na, nici nu ma lasa sa scriu) imi rodea  pantalonii. Si doar il hranim! Da, deci asta e Flappie al meu, noua mea bestie. Motiv pentru care o ador pe Denisa :D

Ai rili do!

Pies: cred ca e mascul.. tocmai a mancat si a lasat firimituri. In plus, se baga unde nu trebe! Si doarme toata ziua.

Comentarii
  1. esk spune:

    si eu te ador pe tine, draga mea :*

  2. La multi ani. Am citit la esk ca e ziua ta. :)

  3. shaki spune:

    e foarte dragut. la multi ani :)

Lasă un răspuns

