Have I told you lately…

Posted: Ianuarie 9, 2009 in Aberatii, Criptat

…that I love you.. Era vorba cantecului..

Dar alta era ideea. In ultima vreme s-au adunat cam multe si mai greu sa le duc. Dar nu am cum sa le impart, asa ca ma refugiez in nopti in care ma culc tarziu, in munca abrutizanta si in studiu. Doua proiecte date gata (am avut de facut concluzia la unul si de adaugat niste chestii, si la celalalt am avut ceva interpretare, analiza, si o concluzie) ceva cursuri copiate.. deci e momentul sa incep sa crizez ca nu am destul timp, ca o sa am note naspa, si alte chestii tipice, cu care m-am obisnuit. Munca, la fel ca de obicei, obositoare, ma termina, dar.. dar ma ajuta mai mult decat pe plan financiar. Si imi distruge mainile, dar asta e alta poveste.

_____________________________________________________________________

I remember this.. It’s the sound of my heart breaking, yeah.. that must be it.

No need for other words, guess Bon Jovi should do it.And so many more others. Who else would I blame?

_______________________________________________________________________

Ah, da… La multi ani Koni, pe oriunde ai fi… as vrea sa inteleg…

_______________________________________________________________________

Nu e nimic de inteles.. just leave it be. And me..

Lasă un răspuns

