Tarziu

Posted: Ianuarie 15, 2009 in Scoala

E iar 3 dimineata.. cred ca e deja a patra oara in ultimele doua saptamani.. nu mai stiu de cand nu am mers in acelasi timp la somn cu consortul… Eu care nu ma vedeam sa stau pana noaptea tarziu sa invat. Culmea e ca nu invat.. imi copiez cursurile aici ca sa le pot scoate la imprimanta, sa le am gigea, sa pot invata ca lumea. Ultima ora (aproape) am pierdut-o insa corectand ce mai ramanea dintr-unul din cursuri si sa adaug ce mi-a trimis o colega. Si cum francezii nu vorbesc franceza, mi-a luat un pic sa corectez. Trebuie sa mentionez ca impreuna cu aceeasi colega si altele doua (bine, una, ca cealalta nu a participat din diverse motive) am facut doua proiecte si am avut in total 40 de pagini de citit si de corectat, pentru ca ce mie mi se pare evident si normal ca greseala, lor nu li se pare. Poate o fi si varsta de vina. A mea, nu a lor. Dar nu au nici o scuza pentru faptul ca de vreo 10 ani ei scriu in franceza si de 20 de ani aud franceza. Nu ca mine.. o aud de aproape 6 ani si am inceput sa scriu.. de anul trecut, de cand am inceput scoala practic. Nu, nu au nici o scuza pentru a scrie asa aberatii, pentru a maltrata cuvintele. Da, sunt enervata pe chestia asta, ca pe multe altele. Sper ca acum cei doi profi carora m-am plans de o a treia, nu o sa transmita informatia.. nu ca m-ar durea pe mine prea tare, dar mi-e pentru colegele mele.

Nu imi plac oamenii incompetenti. In orice domeniu ar fi ei. Iar profa in cauza este incompetenta si imbecila in domeniul ales. Stiu ca isi pregateste teza de doctorat, deci inseamna totusi ceva, dar putea sa aleaga o alta materie.. cea predata anul asta nu o cunoaste. In momentul in care profa secundara scoate o aberatie cat ea de mare si profa principala spune ceva total diferit si mult mai logic, incepi sa te indoiesti un pic de capacitatile primei. ( ex.: interviul directiv e pentru profa imbecila acelasi lucru cu interviul non-directiv, doar cu ceva mai multe intrebari; avand in vedere ca intr-un interviu nu se pun intrebari, pentru a nu influenta subiectul… Nu cred ca mai trebuie sa adaug ceva). Pe langa asta, am avut un proiect de facut, altfel poate nu ma infuria in asa hal.. Deja a respins de doua ori tema aleasa, pe motive aberante si nu a inteles nimic din ce am vrut noi. Pe langa asta nu ne-a explicat cum trebuie sa facem proiectul ala, ne-a dat o mie de hartii cu indicatii.. in ultimul curs cu ea. Avand in vedere ca proiectul urma sa il predam 3 saptamani dupa ultimul curs, pot spune ca s-a trezit un pic cam tarziu. Deci nu, nu regret ca am criticat-o, am motive, exista profi buni, profi prosti si profi incompetenti. Acum tind sa cred ca e din ultima categorie, avand in vedere cine e directorul de teza.. ma gandesc ca totusi stie cate ceva tanti asta, numai ca nu stie tocmai bine.

Deci da.. proiectele terminate si predate, notele de la partiale primite ( se putea mai bine).. vin examenele, 7 saptamana urmatoare si doua in urmatoarea. E deprimant, pentru ca nu am timp. M-am chinuit (tot in ultima ora) sa scot la imprimanta un curs, sa pot incepe sa citesc, pentru ca desi ochii mei sunt foarte buni, sunt usor obositi si nu pot citi 20 de pagini de curs asa.. si-asa azi doar in fata laptopului am stat, copiind cursuri. Deci astept ziua de maine, poate i-oi da de cap.. daca nu, citesc de pe laptop, am de ales?

Evident ca lucrez in continuare, pentru ca.. deh, la fel ca invatatul, ma tine departe de ganduri stupide si deprimante. Si cum deprimata sunt, dar doar in timpul liber, prefer sa lucrez, sa invat, sa am capul impuiat cu orice numai ce nu trebuie, nu..

Sunt obosita, mananc cand apuc si cand am chef, am cearcane si dureri de cap, dar ma straduiesc.. Nu o sa fie la fel de bine ca anul trecut, asta e clar.. dar macar o sa am o scuza. Si oricum, daca sunt printre primii zece, tot e ceva. Desi cea care a fost prima anul trecut (si o sa fie si anul asta) lucreaza si ea, deci.. ea nu are nevoie de scuze, eu.. am.

Toata lumea are incredere in mine. Nu eu.

Cred ca e cazul sa merg in pat.. altfel o sa fiu iar certata. Si-asa nu am facut nimic in ultima ora.

I’m not ready to make nice.. I’m not ready to back down.

Comentarii
  1. luminitza spune:

    buna , alex!thanks for publicity!de ce ti-era teama aia s-a intamplat : vin oamenii si-mi scriu cu drag dupa commentul tau:-))
    si ca sa ma lamuresc, ce te face sa te crucesti la mine pe blog?
    stilul meu literar expresionist ?faptul ca scot anul asta o carte de imagine in librariile pariziene?lipsa de comentarii la tine pe blogul patratzel?
    stay cool woman, it’s about art, not about reality!
    bafta la examene (eu mi-am luat masterul la paris avec tous les felicitations du jury si mai sunt si francezi care vorbesc franceza pe-aici;-)

  2. esk spune:

    Alexandra e doar o romanca fara félicitations du jury (mon oeil, oui), care sta aici de 5 ani, face fotografii superbe fara sa fie fashion pariZian photographer, fara sa scrie „nu cunostiiii”, care stie sa puna puncte, spatiu dupa semnele de punctuatie si litera mare la inceput de propozitie, care nu si-a uitat tara si nu se da frantuzita. Ia vezi, caa nu s-au terminat „soldurile” la LaFayette, poate mai trebuie o perche de strampi cuiva din tara, ocupa-te.

  3. esk spune:

    PeSeu: decat sa public o carte pentru copii, mai bine scriu pentru Click.
    Toulaïe Doamne, sau como se dice pe la voi, cheschevu, mersi, cocoana.

  4. Alexandra spune:

    Da draga, tu esti cea mai frumoasa si cea mai desteapta si cea mai inteligenta, tu esti singura care nu vorbeste nici o limba corect, mai ales romana. Nu ma lua cu „imigrarea” pe aici si pe dincolo.. Sunt aici de sase ani, inca stiu sa scriu in romana, franceza mea e mai buna decat a unor francezi (lejer mai buna decat a ta) iar engleza o vorbesc si o scriu cat se poate de corect. Si nu am nevoie sa dovedesc asta amestecand toate limbile intr-o singura propozitie.

    Nu stiu ce imagini ai tu, dar sincer, din ce am vazut, dai dovada de lipsa de imaginatie, gust, stil… etc. Sa fii tu sanatoasa, grasa si frumoasa.

    Nu ma doare pe mine de comentarii.. in nici un caz, nu scriu pentru public, nu ma dau rotunda cu ce am vazut, sau cu faptul ca imi cumpar ciorapi de la maxmara (tulai) si ca merg pe Champs. Scuteste-ma de aerele tale de doamna care s-a ajuns uitand de unde a plecat.

  5. esk spune:

    Alex, cum o ataci tu pentru trafic, dar nici macar nu esti inscrisa pe vreun site de statistici, gen trafic.ro =)) It all makes sense =))

  6. luminitza spune:

    fetele:cartea de povesti pt. copii e alta mancare de peste.aia apare in romania cu desene facute de mine.putetzi vedea desenele aici:
    http://antoineliboutet.blogspot.com/2008/01/dessin-de-lumi.html
    insa eu zic de o carte de fotografie care apare aici anul asta
    cu imagini care au participat la biennala de la venezia.if „biennala de la venezia” ring a bell..
    despre felul in care scriu literatura, e voit amestecat, gresit, asa ca respiratia cand ai un inceput de bronsita, ca si saracul dada si-a auzit multe pana a fost acceptat!
    hai, pace voua!cu crucea de rigoare, ca nu am timp de fani individual!

  7. esk spune:

    Tanti, un fotograf adevarat face TOATE pozele bune, nu numai alea de expozitie… uita-te si tu la Mihai Gagiu (http://mihaigagiu.wordpress.com), care nici macar nu-i profesionist, dar pana si pozele cainilor cu bete-n bot ii ies misto.

  8. esk spune:

    Iar desenele ti le-am vazut, ce sa-ti spun, printr-a 8a, inainte de a lasa pictura pentru filologie, faceam unele mai bune. Lasa-l pe Dada, saracul, Dumnezeu sa-l ierte, ca nici n-a existat =)) Dadaismul vine de la „dada” (= calut de lemn), ales la intamplare din Larousse de catre Tristan Tzara, la fel cum se creau si operele dadaiste =))

  9. Alexandra spune:

    Zomfg LOL
    Vorbesti voit amestecat? Ma lasi? Respiratia cand ai un inceput de bronsita? wtf? Adica respiri voit in engleza, franceza si-o rupi un pic pe romana? Chapeau!

    Ma scuzi, nu sunt fana.. am altele pe cap decat o mamica frustrata ca „tesuturile adipoase” (lol) s-au depus pe ici pe colo.

  10. shaki spune:

    „ce as face in 2009 daca nu mi-ar fii frica”
    iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii garcia marquez ar fi mandru de gramatica ta, te-ar mangaia parinteste pe crestet :)

    alexandra, nu inteleg pentru ce odin nu-i stergi comentariile :)

  11. shaki spune:

    pnm, am scris un comm da vad ca nu s-a publicat. ideea e ca nu inteleg de ce odin accepti commuri de la tanti asta :)

  12. Alexandra spune:

    :)) Eh, nu i le sterg, pentru ca dansa are acelasi obicei prost, si prefer sa nu seman cu ea din nici un punct de vedere.
    Ehh, o las in plata domnului..

Lasă un răspuns

