(4) Ti-am zis…

Posted: Ianuarie 17, 2009 in Siruri

.. si am promis ca o sa fiu cuminte. Imi place sa imi tin promisiunile in general (de fapt, imi place mereu, dar nu le tin pe toate) dar nu inseamna ca nu ma gandesc la a le incalca. Nu e de dragul pericolului.. ma cunosti mai bine de atat. Dar pentru ca sunt chestii ce-mi trec prin cap. And it’s not because I’m thinking of killing someone that I really will..

Sunt cuminte.. chiar sunt. Doar ca tind sa cred ca e ceva ce ma impinge in pacat mereu, si ma lovesc. Uneori o fac atat de bine incat chiar vreau sa cred ca e accident. Am fost la un pas de a-mi sparge capul azi.. Thank god I’m hard-headed.

… ca-mi e greu, nu? Eh, iti zic iar. Cui altcuiva sa ma plang, daca nu tie? Si in plus, sunt obosita sa mai incerc, vreau sa ma las in voia curentului si ‘om vedea ce s-o intampla.. nu? Ma agat de-o creanga si ma las dusa.. ma uit la nori si refuz sa mai fac altceva, poate-or trece toate pe langa mine.

It takes more than one test to suceed. Need to win more than one battle to get through the war.

Lasa-ma sa stau pe tusa tura asta.. ce zici?

Comentarii
  1. alina spune:

    doctorul ce zice?

  2. alina spune:

    nici politia?

  3. alina spune:

    politia isi face treaba ei, tu pe a ta!take care!

Lasă un răspuns

