Zambete (1)

Posted: Ianuarie 23, 2009 in Siruri

Nu, nu erau destule serii de posturi, mai era nevoie de unul, la cat de des mi se intampla sa zambesc..cred si eu; da, ma plang.

Era sa zic ca ultimul zambet remarcabil a fost cand reveneam ultima data de la dentist si am zambit cu juma de gura unui tip.. dar as minti..De fapt, azi in tren cand mergeam la scoala (MAL exam; nay, it ain’t wordplay) incercam sa mai ingras scroafa in ajun si ridic ochii, ma uit in dreapta mea si era un nene acolo care mi-a zambit asa de sincer si subtil si dragut incat nu am reusit sa raspund si am intorc capul, mai mult jenata ca dau impresia de salbaticie, daca nu rasist.

Tot in tren, dar ceva ore mai tarziu, obosita si cu doua scaune si o punga dupa mine, asteptam sa ajunga trenul meu in gara si ma uitam pe geam.. ( asta e frumos, de la penultima statie trenul nu mai merge prin tuneluri, deci am la ce ma uita). Un TER (tren inter-regional, sau ceva de genul) trece pe langa noi si ma uitam, la oamenii de acolo, oare ce fac? ce citesc? unde merg? Si d-astea… Vad un cuplu, in jur de 40 de ani, amandoi cred, genul de oameni chic, stilati, fara pretentii totusi.. si trecem incet pe langa ei, iar nenea, ridica si imi face cu mana. Bineinteles ca nu mi-a trebuit mult sa imi amintesc cum se zambeste si am si ridicat mana si i-am facut „tai-tai” lui nenea. Tanti de langa el a zambit, draguta. A mers incetisor trenul, deci am putut vedea (si el pe mine) ca nenea zambea in continuare.. probabil nu se astepta.. Continuam, TER-ul nu se mai termina si iaca pozna, ne-o si ia inainte! (adica gen personalul Brasov-Zarnesti pe langa un rapid Brasov-Botosani) Si vad doi tipi pe care ii vazusem si mai devreme.. nothing special, doar ca unul mi-a facut si el cu mana, am zambit si ca o fata bine crescuta ce sunt, ii raspund. Trenul lor accelereaza si ajung in dreptul cuplului de mai devreme. Nenea are mainile ca pe betele de schiuri si un zambet pe toata fata gen „nananananana noi mergem mai repede” si face iar cu mana si dispare.

Daca exista cuvinte ce aduc zambete iaca, exista si gesturi ce aduc zambete, gesturi simple, de copii. Nu strica, un zambet la sfarsit de zi.

Comentarii
  1. Cristian spune:

    ce frumos ar fi daca lumea ar zambi mai des

  2. alexandra spune:

    Salut,
    Am o rugaminte, daca vrei sa completezi un mic chestionar despre profilul identitar al blogerilor http://89.44.156.94/
    E pentru lucrarea de licenta.
    Merci mult si sa fii iubita!

  3. river spune:

    Nu strica un zimbet nici la inceput de zi. Iar eu, citind aici, tocmai am zambit :) Frumos, tare frumos, mai vrem!!!!! :)

  4. Alexandra spune:

    Multumesc river. Pup iu :*

Lasă un răspuns

