Zambete (2)

Posted: Ianuarie 31, 2009 in Siruri

Chiar daca ma intorc obosita de la munca, sunt uneori chestii dragute la care ma gandesc zambind.. In ordine inversa si cel putin aleatoare.

– Mahmood, azi: am cerut un croque inainte de a pleca, si am asteptat pana sa fie gata.. o vad pe Noélie ca ia unul, gata sa ii sar la gat ca e al meu, vad ca mai e unul in bin si gata sa il iau; cand colo Mahmood, dragul de el, il ia inapoi si il inchid frumos, dupa cum e normal si dupa cum rar facem; bineinteles ca am inceput sa rad, a fost dragut din partea lui.. grijuliu..

-Rachid, pe care il consideram nesuferit si aspru la inceput (bine, in general avea dreptate, dar nici nu ma lasa in pace) e dragut si ma pupa cand ajung la munca, desi mi-e superior in grad..

– bomboanele pe care Sandrine(manager) le imparte cu noi, sau mistourile pe care Fred(director) le face cu noi sau pe seama noastra.. mistourile pe care ne permitem sa le facem cu Nathalie (manager), care rade cel mai tare dintre toti

– Rachid; intr-o seara am fost lasata singura la unul din posturi si m-am descurcat, tant bien que mal, dar am facut ce am putut.. la sfarsit, am depontat si m-am scuzat ca nu am fost tocmai descurcareata, la care el a zis ca de fapt am fost perfecta si i-a incitat pe baietii din bucatarie sa ma aclameze; moment in care am devenit rosie, evident

– intr-o seara a venit un nene vorbaret care a inceput sa ne spuna ca e cantaret si ca stie nush ce restaurant african… ne-a vorbit despre o mie de lucruri, ca la sfarsit sa ii multumeasca directorului.. de parca eram copiii lui sau ceva.. tare faza, in orice caz

– exista comenzi grill.. si de parca nu ar fi destul de amuzant sa le vedem, se mai intampla (am facut-o si eu) sa vedem cate un sandwich „sans glace” :D ; sau se mai imbarliga limba in gura cate uneia si in loc de „croustillante” iese (prin amestecare cu „grillée”), „croustillée”

– nu mai stiu in ce zi am muncit.. si faceam 3 neamuri de sandwich pe acelasi clam (nu explic toti termenii tehnici, pe motiv de lene) si deh, unele se vand mai bine decat altele, iar eu eram cea care spunea cat, ce si cum.. de vreo trei ori am repetat 2B, 3R, 1D, sub diverse forme ca ametisem bietul baiat.. dar a fost amuzant pana la urma

Si-ar mai fi.. Un tip care mi-a spus ( era in perioada circului, deci eu=plasatoare)”vous êtes le plus joli présentoir de pailles que j’ai vu” (un fel de „sunteti cel mai dragut stand de paie pe care l-am vazut”).. slava domnului, ca altfel imi faceam griji; un alt nene mi-a povestit viata lui in cinci minute.. macar a fost dragut, spre deosebire de altii.. E o tanti ce vine in mod regulat si ma temeam cand nu am mai vazut-o, ca s-o fi suparat ca nu i-am gasit odata loc.. Dar vorbeste mereu cu mine, si e o scumpa. La fel si babuta rasista pe care majoritatea o detesta „un pahar de apa nu prea plin, apa nici prea calda, nici prea rece”..

Pungi de nuggets zburate cu totul in ulei (adica si plasticul), coca imprastiat pe peste tot, inclusiv camasa managerului.. scandaluri de clienti in calduri si cu prea putin creier (ex.: de ce nu acceptam hartiile de 100; sau de ce nu avem una si alta, de ce preturile sunt asa, chestii pe care noi, humble servants of the greater ones, nu le putem decide; si fetite de cartier, cu ceva tupeu)..

Sunt multe pe care ar trebui sa le iau cu ceva mai mult calm si trebuie sa incerc, altfel imi fac nervii varza.. dar imi zic asta de prea mult timp deja.. poate ca ar trebui sa ma execut.. In orice caz, uneori.. e frumos si am de ce zambi, pacat ca uit, dup-aia.

Lasă un răspuns

