Oameni: Lavi

Posted: Februarie 1, 2009 in Siruri

Da, initiez inca o serie de posturi, in speranta ca o sa ma tin de ea ca si de celelalte… Si o intiez cu cea care implineste azi (pana termin de scris, o sa fie „azi” in tara) un sfert de secol: Lavinia.

Pe ea am cunoscut-o acum.. 10 ani deja.. da, chiar 11 imediat, pentru ca liceul l-am inceput in ’98 totusi.. (yeah, if you didn’t know, I’m that old). Nu retin cand am vazut-o prima data.. dar daca e cum zicea Cris.. erau impreuna din prima zi. Si atunci am retinut carnetelul lui Cris, pentru ca avea marginile aurii si mi se parea interesant. Eram copil.. ce vrei? Nici mai tarziu nu stiu cand am observat-o.. probabil doar cand m-am mutat pe randul lor.. sau poate drumurile comune inspre gara. Chiar nu mai retin..

Cand m-am mutat in banca cu Genti, eram deja printr-a 10a, dar cu ea vorbisem deja.. Nu reusesc sa imi amintesc sub nici o forma cand, cum.. Eh, in orice caz, noi 4 ne-am imprietenit, vorbeam destul, chiar si in timpul orelor. Nu ieseam in oras si d-astea, eram mici si eu stateam departe, deh, detalii. Dar la scoala.. ne povesteam de toate. Mi-a zis ca incepusem sa le plictisesc cu povestile mele despre Pitzi, dar parca nu eram chiar asa de rea…

Ah, da.. ar fi probabil inceputul clasei a 10a, pentru ca plecasem in excursia in Busteni si am poza.. chiar, poate atunci a inceput totul.. Eh.. mai conteaza? Totul e chiar vag acum, si nu inteleg de ce nu reusesc sa pun totul in ordine..

De la mers impreuna spre gara, de la orele de franceza in care chiuleam impreuna, de la vizite pe la ea si ea pe la mine (mai rarut) .. de la antrenatul pentru rezistenta la bac, de la noptile in care am dormit impreuna.. a ajuns sa imi fie foarte draga si sa devina cea mai buna prietena a mea, cand cealalta, disparuse. Nu, nu schimb prietenele ca pe sosete, si nici nu sunt genul profitoare, dar uneori e mai bine sa stii sa renunti (bine, eu am facut-o prea tarziu.. ).

A fost alaturi de mine cand m-am certat cu ai mei pe motive bine cunoscute, si ne-am pregatit impreuna pentru marele bal, cand ne-am despartit de diversi. Ne-am povestit primul sarut, ei i-am povestit despre Yann, stand un curtea Judeteanului, incantata nevoie mare. Ne-am dedicat reciproc melodii.. am stat nopti intregi de vorba (nu am mai dormit la nimeni, dar e singura cu care am stat nopti intregi, pana se facea mult prea tarziu ca sa mai tinem ochii deschisi, sa povestim, sa depanam amintiri, sa scotocim pe unde doare..)si am fost acolo cand am vrut sa ne plangem. Eu una sper ca am fost.. chiar daca de 6 ani incoace, sunt relativ absenta.. Le e tare draga alor mei si o primesc mereu cu bratele deschise, iar eu.. si mai mult.

De la ea am prins obiceiul de a presa diverse plante, de a aresta tigari, a le parfuma si scrie data pe ele, de a lua diverse obiecte ca amintire… A trecut ceva timp de cand nu am mai facut toate astea.. cred ca ultimul obiect de genul asta are urme de ruj pe el…

Da, cu Lavi am descoperit in amanunt Vama Veche si din cauza ei am salivat (teenagers!) dupa Tudor Chirila sau dupa Leo DiCaprio..

Sunt atat de multe de spus despre ea incat nu stiu unde sa incep.. ca de terminat sper sa nu termin prea curand. Chiar daca suntem departe, sper ca o sa avem mereu timp sa mai pove’ un pic.

La multi ani Lavi draga.. sa cresti mare (frumoasa esti) si stii tu, toate cele bune, pentru ca le meriti, o sa vezi tu.. se intoarce roata!

Lasă un răspuns

