Oameni: Denisa

Posted: Martie 5, 2009 in Siruri

Poate pentru a fi in atmosfera potrivita ar trebui sa am o cana de cafea langa mine si ceva floricele poate, sau ciocolata cu portocale..

img_4034Pe Denisa am cunoscut-o virtual anul trecut, o vazusem de cateva ori pe merluc, dar cum eram ocupata cu de-ale scolii, nu am avut vreme sa intru in detalii. Dup-aia am vazut pe un blog comentariul semnat „Esk”. Stiam ca imi spune ceva.. Nu mai stiu daca am intrat pe merluc sa verific, dar stiu ca am intrat pe blogul ei si am citit, poate chiar in aceeasi zi, totul, de la un cap la altul. Mi-a fost simpatica si regaseam deprimarea si frustrarea de care dadusem si eu aici.. Imi placea felul in care scria si stiu ca mi-a retinut atentia postul in care avea o poza cu un album, la fel ca cel pe care ai mei il aveau..

Cred ca prin iunie am inceput sa vorbim, daca nu chiar iulie si ne-am vazut imediat. Mi-a propus sa merg la ea, sa stam la un pahar de vorba si sa ne plimbam oleaca. Zis si facut. Inca de la inceput a fost agitata ca ea nu e gata si eu plecam de acasa, ceea ce m-a amuzat teribil. Am ajuns rapid si am asteptat. Si am asteptat. Am sunat.. m-am uitat dupa nu stiu cate tipe sperand ca e ea.. Pauza. Am si iesit din gara, m-am plimbat, facut poze.. Da, intarzia. M-am obisnuit acum si ma amuza mai mult decat orice. S-a intamplat de doua ori ca eu sa fiu cea care intarzie: prima data a fost urat, nu aveam telefon, tremuram in ultimul hal, etc.. iar a doua oara, a fost ieri, deh, trenurile nu circula asa de des pe cat ma asteptam.

Din iulie, ne-am tot vazut, cat am avut vacanta.. a inceput scoala si ne-am vazut mult prea rar, din vina mea, evident. Abia acum, cu grevele, am reusit sa profit un pic si sa o trezesc uneori mult prea devreme, dar na, e singura romanca pe care o cunosc, e aproape de mine, mi-e draga si.. e singura prietena pe care o am. Cea mai buna de altfel si nu pentru ca ar fi singura.

img_5134E adorabila cand raspunde la telefon somnoroasa sau cand face mutritele ei dulci.. Nu cred ca o sa uitam (nu stiu daca mai mult eu sau mai mult ea) seara in care mi-a aratat versiunea live a unui emoticon. Nu zic care decat daca ma lasa. E singura persoana care a reusit sa ma duca prin magazine atata (din iulie pana acum am stat cu ea prin magazine mai mult decat am stat in 6 ani); cu o singura persoana din tara (familia nu se pune) mai am atatea in comun.. Au fost momente in care coincidentele ne-au uimit, rau de tot pe amandoua (gen al doilea prenume).. lucruri ce ne plac, ce ne displac. Am cui oferi carti si nu trebuie sa fie neaparat in engleza (ca in romana nu am de unde); stiu ca si ei ii lipsesc atatea din tara.. Ah, si da, a reusit chiar sa ma duca la biserica..Si sa ma faca sa stau la poze (una doar din fata, daca nu ma insel). Tot cu ea merg sa facem poze cam la tot ce prindem si ne uitam amandoua pline de admiratie la lucrarile unor fotografi sau artisti de pe DA.

Sunt multe de zis si nu as vrea sa fiu inteleasa gresit (desi.. prea putin imi pasa).. dar o ador si sper sa nu se mute prea departe, ca pana la cel putin 50 de ani trebuie sa ma suporte. Am zis!

De altfel… La multi ani scumpa! Sa cresti mare, sa fii fericita, sa ti se implineasca toate dorintele. Pupicii de rigoare o sa se intample live, c-asa-i frumos.

Comentarii
  1. anne spune:

    denisa rulzz. la multi ani denisa :D

  2. esk spune:

    Vaaaaaaaaaaaai ce frumooooooooos! Mi-ai starnit un zambet de-ala tembel, larg de-l innozi dupa urechi :D Si eu te ador, sa stii!

  3. clujanu spune:

    da mah, ce mica e lumea! :)

Lasă un răspuns

