Felin

Posted: Martie 10, 2009 in Ganduri

Sta in brate la mine si toarce usor nazal, doarme si sforaie. Uneori se intinde si il mangai, sa mai toarca un pic. Se uita la mine si sta cuminte, ca si cum mi-ar face mie hatarul de a se lasa mangaiat. Cand tresare din cauza zgomotelor de afara, il mangai si il trimit inapoi la somn. Sta linistit si ma calmeaza si pe mine, ma ia cu somn chiar. O mana de blana neagra, cu ochi de om sictirit, cu gheare utilizate doar din greseala.. alintat si calm,dragastos cu noi si cu roscatu’, stie sa sara si sa se joace, dimineata, cand vrem sa dormim, in rest, nu face decat sa manance si sa doarma. Si sa arate cand ii e dor de noi, ca ne recunoaste si e primul care vine la usa cand aude cheia. El e Romeo. Nu intentionam sa il tinem, dar ne-am atasat si stiam ca lui o sa ii fie greu sa il dea.

iar

Roscatu’, o chestie cu blana alba si rosiatica, cu dinti ce au lasat urme pe degetul Ninei sectionand un nerv-doi, cu gheare pe care le-am simtit si le-am blestemat, cu labute moi doar cand vrea dumnealui.. ne amuza mereu cu mutrita lui cand doarme sau cand se joaca, in fiecare seara, cu mingea ce i se agata de gheare. El e Nemo. Am pastrat numele de origine, pentru ca era amuzant si deh, nu intentionam sa il tinem. Dar Romeo ne-a convins, s-a atasat de el si parca Romeo a luat ceva din vitalitatea lui Nemo, la fel cum el s-a mai calmat, nu a mai zgariat sau muscat. Posibil sa fie si pe motiv de castrare, asta nu stiu… in orice caz, apreciez ca nu face urat, doar fuge, cand vreau sa ii pun picaturile si in plus, mai si sta la mangaiat. Inca nu il pot lua in brate in schimb.. Am rabdare insa, nici Romeo nu m-a inghitit de la inceput si eram asa de mandra cand, in focul examenelor, am reusit sa il tin pe canapea cu mine, sa ii fac poze.

Nu am animale preferate.. nici nu credeam ca o sa am pisici vreodata, ma vedeam mai degraba cu caine. Dar am hamster si pisici. Cainii, pentru cand oi avea casa si nu o sa ii chinuiesc in apartament, si nici ei pe mine, cu plimbari matinale, nici pe mine nu ma pot scoate la plimbare deocamdata, daramite pe un caine.

Mai ca aluneca din bratele mele.. o sa il pun pe plapuma sa isi continue somnul, eu o sa ma pregatesc pentru munca stiind ca el o sa ramana in aceeasi pozitie pana diseara, poate chiar pana se intoarce consortul, intinzandu-se calm si cascand, pentru a adormi la loc.


Lasă un răspuns

