Durere

Posted: Martie 21, 2009 in Aberatii

„Pe unde te doare cand esti tãntã/nãtân’/proastã?”

Una din celebrele replici ale lui tata cand ne loveam de cate ceva. Si noi raspundeam la prima parte a intrebarii, uitand sa bagam in seama ultima.. Raspunsul meu acum? „genunchiul si obrazul”.

Nu imi sta in fire sa fac glume proaste, ci doar glume nevinovate care se transforma in glume proaste sau nereusite. Gen data cand Cris vroia sa miroasa un balsam de buze si am vrut sa i-l ating de nas si am dat atat de tare incat l-a rupt. Sau cand am vrut sa ii facem lui tata farsa cu „s-a rupt manerul geamului” si… chiar l-am rupt, prefacandu-ne prea tare (aveam complice). De data asta, am vrut sa pun piedica unui coleg, numai ca managerul a trecut cu mopul pe acolo (in principiu datoria lui era sa usuce) asa ca am alunecat azi. Am zis ca o sa ma opresc in fund si o sa rad, numai ca am alunecat mai tare de atat si am realizat ca nu ma opresc cand unul din pometi a atins podeaua. Si mi-a zgaltait creierul in acelasi timp. O cadere „de la inaltimea” mea si la fel de rapida ca „o vedeam mergand si dintr-o data a disparut!” pe motiv ca „Boris c’est un marabout, il t’a senti venir..” doare. Nu doare atat orgoliul (erau clienti acolo, nu am fost in stare sa ma uit la mutrele lor si nu stiam daca sa rad sau sa plang) cat doare genunchiul si falca. Dar si mai tare dor pierderile materiale.. Asta e alta poveste.

Asta e adica cea mai noua dovada de masochism. Ca in general ma descurc destul de bine, sunt eficienta in a ma lovi. Acum trei saptamani, m-am ars la unul din clam-uri care e in general doar la 218°C. Basica a fost mare cat casa, m-a zgariat Tao, fix acolo, ca deh, unde altundeva si inca am o pata rosie ce se invinesteste daca imi e frig. Tot azi mi-a cazut o cutie in cap, nu era tocmai grea, dar a picat cu una din muchii si cu aceeasi ocazie mi-am sucit un colt de unghie..

Taieturi, lovituri.. le fac, dor rau si.. le uit dup-aia, nu stiu cum le-am facut. Bineinteles, daca e din cauza cuiva, retin. Cum a fost vanataia de doua degete lungime si latime facuta cand am vrut sa ma asez pe un banal scaun de autobuz, dar masculii ce erau in dreptul lui nu s-au deranjat sa se dea un pic la o parte.

Am cicatrici, pe maini (cea mai veche dateaza de cand aveam 3 ani), pe picioare ( una destul de mare deasupra genunchiului: eu + bicicleta pe care nu stiam sa merg + gard de sarma ghimpata… ), pe fata (o buza sparta si care se pare ca trece neobservata la  fel ca cicatricea deasupra sprancenei sau cea de pe barbie). Nu am avut maini sau picioare rupte, nici operatii, in spital nu am stat mai mult de cateva ore si nu am avut nimic grav pana acum.. Dar accidentele minore sunt atat de dese incat se aduna si uneori chiar ma intreb daca nu cumva o fac intentionat. Parca trebuie sa ma doara fizic mereu cate ceva, iar acum, ca am pisici, e si mai usor de realizat.

Oh, indeed, my second name is Miss Disaster.

Lasă un răspuns

