Oameni: Claudiu

Posted: Aprilie 1, 2009 in Siruri
Etichete:, ,

Inca o zi de nastere, inca o pagina.

E una din persoanele cele mai dragi si importante din viata mea. As vrea sa si ramana asa, mereu..

Hunt„De patru ani de cand te stiu, inca nu m-am invatat sa te vad stand asa” Nu s-a luat niciodata de pozitia mea foetala, dar l-a amuzat mereu. Si da, sunt 4 ani de cand ne  stim… un pic mai mult, pentru ca era cu vreo doua saptamani inaintea de ziua lui si intreband ce varsta are, mi-a spus sa ghicesc, am mers pe una din variante.. Atunci i-am si facut observatii, ca incurcase „prefix” cu „sufix”. Dar de multe ori eu ma simteam mai mica. Nu inseamna ca mi-a parut vreodata rau de cat de acida puteam fi cu el pe forumul unde ne-am gasit si pe unde nu am mai calcat de ani..

Nu conteaza numele sub care ne-am gasit si regasit, sub care e cunoscut, important e ce am descoperit in astia patru ani.

E singura persoana care mi-a aratat atata interes si apreciere pentru desenele mele; de-aia are si majoritatea… de-aia am si incercat sa desenez mai mult si.. sa nu ma grabesc, sa evit simetria uneori. Deh, sunt observatii pe care le retin si le pun in aplicare, daca persoanele de la care vin, au vreo importanta, iar in cazul lui…

Am scris datorita lui, engleza mea s-a imbunatatit si am ajuns sa am un playlist interesant; am continuat sa fac fotografii datorita lui.. avem chiar acelasi aparat, de data asta el a luat ce am luat eu si nu am fost dezamagiti. Am facut schimburi de poze si stie toate pozele pe care le-am putut face in anii astia.

Intr-o vara a disparut, pe nepusa masa, poate chiar acum patru ani.. la fel cum a uitat si de ziua mea si dupa cum o spun bancurile misogine, de atunci nu a mai uitat. E unul dintre cei mai atenti prieteni pe care ii am si e aici cand am nevoie de el, chiar daca e bolnav si are febra.. tot trage de timp sa stea cu mine, sa ma ajute sa mai uit de ce ma doare.

Datorita lui nu am luat-o razna in ultima vara petrecuta in Nîmes sau in zilele cand consortul era in Paris si eu ramaneam in sud.. Am descoperit atatea carti, am citit comics-uri (web mostly, am unele scanate pe care inca nu am apucat sa le citesc, shame on me) vazut filme si descoperit artisti. Mi-am si dezvoltat cunostintele in materie de jocuri si am ajuns sa cumpar chiar doua, pe care nu ar fi rau sa le joc, dar, ca intotdeauna, lipsa acuta de timp…

E persoana care mi-a confirmat, daca aveam nevoie, ca nu trebuie sa pun intrebari, trebuie doar sa astept, sa am rabdare. Si am ajuns sa am rabdare cu oamenii la care ajung sa tin.. Daca nu am rabdare, inseamna ca nu merita.

We agree to disagree. Cred ca asta ar putea rezolva cel mai des conflictele, dar ar fi prea simplu, asa ca au fost si dati in care ne-am ciondanit si de multe ori, el lasa de la el.. Nu e de ajuns ca sa ma faca sa imi schimb parerea despre majoritatea barbatilor (o generalizare de genul mi-a si atras o pedeapsa) dar stiu ca el iese in evidenta, el chiar e mai breaz si inca nu am cunoscut pe cineva capabil sa ma contrazica.

E cel mai bun prieten pe care il am (vorbim despre persoanele de sex masculin). Nimeni (includem si rudele) nu m-a dus pana la mama naibii, refuzand cu incapatanare sa primeasca bani, inventand diverse scuze. Dar cum cu tata nu ai cum sa te certi, nu a avut de ales si a acceptat (mwahahaha). Nimeni nu a mai venit dupa mine la aeroport stiind ca o sa intre in bucluc sau sa ma duca la aeroport, pentru a merge inapoi in estul tarii dupa aceea.

Dar bine, nu se reduce totul la ce e material. Apreciez cel mai mult sinceritatea (mai putin in ce ma priveste pe mine; stiu ca e sincer, dar cum eu nu sunt de acord, nu o vad decat ca pe ceva dragut) dar si cat de direct e ( „da-mi si mie numarul tau de telefon” ); dar probabil ca prezenta lui e cea mai remarcabila, e ce ajuta cel mai mult, oricat de mult as vrea sa il alung atunci cand are altele mai bune de facut.

He’s my black dragon, guardian angel, music provider. Nu ar trebui sa omit scrierile lui. De care mi-e dor de altfel..

Pentru o persoana de pe net, e al naibii de real. Si sper sa ramana asa.. cel putin, ar face bine. But as we always said: time will tell.
Does eternity ring a bell?

Ar mai fi de spus, nu stiu sa fac un portret asa cum trebuie.. dar ma opresc aici.

La multi ani dragule! Stii ca nu ma pricep la urari..

Comentarii
  1. Mars spune:

    mmm, aproape ca ma simt geloasa

Lasă un răspuns

