Pauza

Posted: Aprilie 18, 2009 in Aberatii

Voci, litere si muzica se amesteca. Incerc sa citesc linistita, dar aud fragmente de comanda, bucati de conversatie, firimituri de cuvinte lasate atarnand in aer. C’est fatiguant à la longue.. enervant.. si nu indraznesc sa dau muzica mai tare de-atat, am inca nevoie de timpane.

M-am ratoit cand nu au inchis usa iar rasetele si mancarea venite din alte parti ma deranjeaza. Parca sunt o baba frustrata. Dar sunt doar o mata ce isi simte teritoriul incalcat si amenintat, chit ca e teritoriu comun.

Ochii mei mai au pana sa fie bine, distantele inca imi pun probleme. Recunosc, totusi, in ceata, chipuri; si daca mai astept, totul devine clar. Ii recunosc si chiar cei ce-mi erau nesuferiti, unii, mi-s simpatici si le zambesc vazandu-i.

Da, chiar asa, uneori nu depinde de noi. Cat de pretentiosi putem fi pentru a crede asta. Ce-ar fi sa dam ceva mai multa importanta celorlalti? „L’autre”, cu tot ce inseamna el, pericole, sperante, necunoscut. Alteritatea. Cea pe care eu refuz sa o recunosc, care ma deranjeaza pentru ca incompetenta in mare parte a timpului, pentru ca nu e ca mine. Si asta e impotriva legilor alteritatii. Dar fac si compromisuri si accept alteritatea, asa cum vine, pentru ca asa trebuie. Si uneori mai sunt surprize placute. E doar nevoie de un pic de rabdare.

„I have long ago learned the benefits of patience.” ( Scorpius- Farscape) Wasn’t it what you used to say? Guess I still have some learning to do…

Lasă un răspuns

