N-am

Posted: Mai 30, 2009 in Nervii mei de toate zilele

Poate ca retin prost.. dar era dintr-o sceneta pe care o repetasem cu Simona, cea mai buna prietena a mea de pe atunci. Era ceva cu o vedere si jocuri de cuvinte, neintelegeri.. cum a fost un simplu dialog, mi-am permis sa ma bag in asa ceva, dar altfel.. nu m-ai fi prins in scenete decat batuta. Sau platita, ca am stiut mereu care e valoarea banului.

Adica am, in general, cand stiu ca merita, cand stiu ca o relatie nu se poate construi altfel, cand stiu ca nu pot invata decat daca am rabdare.. cand trebuie sa suport cursurile de statistica, desi uneori sunt plictisitoare, redundante.. cand nu imi permit sa ii zic ceva porcului ce-si tine picioarele pe banca sau care arunca hartii pe jos…

Asa ca raman doar cei care incearca sa flirteze cu mine, iar pe mine nu ma intereseaza, de nici o culoare si… categoria ce ma scoate din sarite: badaranii.

Eram cu Denisa la Montmartre si unul s-a gandit ca e inteligent sa o apuce de brat, pentru a o convinge sa ii cumpere bratara facuta pe loc. M-a deranjat insistenta si m-a deranjat faptul ca se lua de ea.. o si durea bratul dup-aia.. Pana nu am zbierat la el (si am plamani.. daca nu stiam sa tip inainte sa vin aici, o data cu munca, am invatat si sa tip) nu s-a lasat. Iar urmatorului, i-am vorbit ca unui caine, dupa cum a spus Denisa.. Nu vroiam sa risc inca o apropiere de genul celei de mai devreme, asa ca am atacat inainte de a fi atacata. Sunt convinsa ca nu a fost frumos, dar.. atunci cand te arzi o data, eviti sa repeti, mai ales in cele 5 minute care urmeaza. Nu ma deranjase insistenta, pe cat apropierea fizica, faptul ca se bagase in sufletul nostru, faptul ca o apucase de brat.. Mdeh, sunt si protectoare cand ma apuca.

Nu imi plac interventiile in forta, nu imi plac bagarile in seama, insistente, nu imi plac tacticile unora pentru a se face remarcati. Da, as putea gandi totul la rece: sunt niste frustrati (din punct de vedere sexual) si alt mod de gandire nu au; dar nu  pot gandi la rece cand vad ca cel de langa mine e agresat (contactul gen luat de mana, atins pe gat, fara un acord comun e agresiune pentru mine) si poate ca ma simt si responsabila, desi nimeni nu m-a uns ca protectoarea prietenilor mei.. Nu o sa ma analizez. O sa ma limitez la a reactiona cand vad ceva ce nu imi convine.

Eram azi la magazin sa iau inghetata ca-mi era pofta. Aveam 5 produse, numarate (ca daca merg la cumparaturi, imi mai amintesc de una si alta, nu ma limitez sa iau ce mi-am propus si cel mai des, uit fix produsul pentru care am mers) si asteptam cuminte la coada. In spatele meu, niste pusti, pe care ii vazusem de cand au intrat, ce s-au plimbat pe acolo si au atins cam orice produs posibil si ziceau ca sticlutele alea mici de alcool se numesc “flash” (rait) si nu se mai slabeau din “mon frère” cu accentul de banlieue, of course… Abia ajung la coada si ma intreaba daca nu pot trece in fata. Rasista din fire (erau cat se poate de albi amandoi) am refuzat, ca si eu am putine produse: ei 3, eu 5.. nu aveam motiv sa ii las in fata, mai ales ca eram nerabdatoare sa ajung acasa la o ora decenta. Au pus bot frate! “C’est méchant” I-am raspuns ca stiu. Nu a stiut ce altceva sa zica.. a repetat aceeasi fraza de vreo doua ori si i-am raspuns si eu la fel, cu variatii, terminand prin inconfundabilul “C’est la vie!”. Au continuat sa comenteze si probabil ca tipa de la casa le-a dat dreptate, ca eu am fost aia afurisita ce nu i-a lasat pe bietii minori (care stiau destule despre alcoale totusi) in fata.. saracii, sigur se grabeau sa ajunga acasa sa hraneasca matze si copii si sa spele vasele… etc. Da’ no, tot eu sunt aia badarana si rea.

C’est la vie, mon cher!

Comentarii
  1. anna spune:

    da, e agresiune, si eu unui destept care a avut ideea de a ma prinde de mana pe strada i-am bagat automat unghiile de la mana ramasa libera in brat, asa incat sa zica merci baetzii de la paris ca scapa numai cu tipatul la ei :)

  2. Alexandra spune:

    :)) eu nu am avut unghii, dar cred ca daca mai facea unul asa ceva, ii rupeam una, oricat de urata poate fi violenta, venind din partea unei fete. Dar deh, daca-i musai, cu placere!

Lasă un răspuns

