Ma iarta…

Posted: Iunie 4, 2009 in Aberatii

… daca nu stiu sa iti inteleg sau sa iti accept absentele. Ma stii, posesiva, intr-o oarecare masura.

… daca nu pot trece cu vederea toate datile in care am vorbit, in vant sau pentru mine.. ça revient au même. Ma stii, nu imi place sa fiu ignorata.

… daca nu pot fi calma. Ma stii, nu am fost niciodata.

… daca plang prea mult si din orice. Ma stii, mereu la un pas de depresie, din motive stupide in aparenta.

… daca sunt razbunatoare. Ma stii doar, nu imi place sa fiu datoare.

… daca decid sa tac. Ma stii, tacerile vorbesc cu paranoia mea si aud mai multe cand nu imi spui nimic decat atunci cand imi spui nimicuri.

… daca decid sa plec. Ma stii, nu renunt, dar avem viziuni diferite despre ce e renuntarea.

… daca nu pot sa iert. Pe mine, pe tine, pe noi, pe ei.. Doar ma stii atat de bine. Mai degraba uit. Iar eu… nu uit daca doare.

Deci ma iarta, rogu-te, daca (ma) plang in continuare. Ma stii doar. Mai bine decat oricine altcineva.

Lasă un răspuns

