Lipsa de ocupatie

Posted: Iunie 5, 2009 in Scoala

Eu nu duc mai niciodata lipsa de ocupatie, de fapt. Mai ales, nu cand ma apropii de sesiune si am acasa (*numara in gand, vizualizand camerele 2, 3.. 5, ba nu, 6, 7*) 7 pisici si multe chestii pe care le-as putea face: o mie de carti de citit, haine de calcat, haine de aranjat, facut curatenie, spalat vase, pus la loc si aranjat cele o mie de lucruri imprastiate pe unde pot, facut poze cu sau fara matze, scris scrisori, editat poze, facut dulap, organizat tot ce poate fi organizat… periat Romeo, imblanzit Seya, jucat cu Fidji, mangaiat Dora si Tina.. sunat acasa.. folosit wii-ul pentru altceva decat testul zilnic. Si astea sunt chestiile ce-mi vin in minte acum rapid si se limiteaza la perimetrul apartamentului.

Dar eu am de fapt examene. Dupa o luna de cursuri si trei de stres si greva, am examene. Prost puse, evident, ca doar nu se poate altfel. Si deci trebuie sa invat. Si sa invat bine, ca nu imi plac notele de pe semestrul trecut, mi-e rusine cu mine. Asa ca, semestrul asta mi-am luat zile libere (evident, am luat un weekend aiurea, dar nu conteaza) ca sa invat. Numai ca nu imi iese mai niciodata. Chiar si cand incerc sa termin o carte, atunci ma ia mai abitir cu somn si mi se impaienjenesc ochii de ma intreb daca tanti cu zarul si pasarica m-a ajutat pe bune, sau mi-am pierdut doar timpul.

In plus, eu nu pot sa citesc de prea multe ori ceva, ca ma oboseste si mai ales, ma plictiseste ingrozitor. Cum nu stiu sa tocesc, examenele sunt o corvoada pentru mine.. asta explica si notele proaste: nu sunt papagal, imi pare rau. Invat de maniera logica, eventual ma folosesc de siretlicuri, gen DORA ( definirea ipotezelor, operationalizarea ipotezelor, R… nu mai stiu ce era, analiza rezultatelor). Daca retin si contextul si eventual materia, cu atat mai bine. Dar.. nu pot sa inregistrez de maniera automata, ma blochez. Ca stau sa ma gandesc, nu stiu cum am retinut eu poeziile pe care trebuia sa le stim pe-de-rost la scoala.. eram tare.

Asa ca, ma consolez si mai iau o pauza. Azi am citit despre Winnicott si parca am inteles esentialul cartii, vietii lui. Parca. Daca incerc sa il redau, simt ca imi iese fix o mare branza. Ca asa-s eu. Iar dup-aia se face prea tarziu pentru invatat, sau am altceva de facut.. fata inventiva, cand e vorba de scuze.

Ma duc sa mai citesc.

Comentarii
  1. anna spune:

    haha, ce-mi amintesti de sesiunile mele :) mai ramane sa spui ca citesti romane :D

    bafta :D

Lasă un răspuns

