Distrata

Posted: Iunie 12, 2009 in Scoala

Trei telecomenzi, 3 carti: 2 Freud si un Laplanche & Pontalis, o mapa cu niste cursuri (psihopatologie psihanalitica) si alte cursuri, proaspat scoase la imprimanta, de statistica, un curs despre limbaj & stuff si inca unul despre metodologie experimentala; ambalaje de Carambar (deh, Leti face colectie) si telefonul. Si laptopul, evident, eu la ce ascult muzica?! Sub masa, Romeo sforaie.. nu ii plac asa mult genunchii mei, dupa o vreme merge pe scaun.


Incerc sa invat si ma ia cu somn, mi se inchid ochii. Ma bag in Frozen Bubble, pierd de o mie de ori si realizez ca nu sunt deloc mai treaza. Ceai nu beau, ca abia am luat fierul, sau o sa il iau curand, iar cafeaua nu imi face bine. Si continui sa pierd vremea. Nu ma mai intreb de ce notiunile si clasificarile sunt varza in capul meu.. uite de ce!


Si ma oftic ca nu pot invata pe de rost. Dar pe de alta parte.. ce treaba e asta? Vine omul la tine sa-ti spuna despre voci care-l imping sa ii dea una vecinului de deasupra si tu ii spui ca de fapt, Œdipul lui nu e realizat cum trebuie, ca relatia cu mama lui a fost prea fuzionala si de-asta are el probleme. Eventual pomenesti si preocuparile anale si te poti lasa de meserie.


Asta-mi zic acum.. ca vad notele si o sa ma oftic ca proasta aia a luat nota mai mare si ca o sa strige iar in gura mare ca are cea mai mare medie si o sa incerc sa imi stapanesc pulsiunile, libidinale transformate in violente, de a-i rupe una peste ochii aia de sobolan. Nu, nu urasc, port doar pica si ma deranjeaza astia lipsiti de modestie.

Aia e. Ma intorc la citit despre moyenne, écart type, écart réduit, atypique, significatif, bilatéral au ba.

Lasă un răspuns

