Din amintiri

Posted: Iunie 16, 2009 in Despre copilarie

Se vede ca-i sesiune, se vede ca azi am un examen.. in loc sa ma tin de carte, ma tin de poezii…
Ma mai plangeam pe aici ca nu imi amintesc o poezie.. eh, in sfarsit, cu ajutorul sora-mii, am reusit sa extragem informatiile ultra secrete de la mama. Pe care informatii le-am gasit dup-aia si pe net.  Una din versiunile de pe net are o strofa in plus si eram gata sa o pun aici, dar mama a zis ca e din alta poezie. Asa ca o cred si las doar ce mi-a spus mama, ca mama are dreptate, stiu eu!

Nu gasisem pana acum nimic legat de poezia asta.. si pentru primul vers, sunt doua versiuni: „Tin minte-un timp” sau „Tin minte-un chip”. Acum, eu am invatat cu „timp”… habar n-am in orice caz, here it is:

Tin minte-un timp / chip
Ce nu l-a sters uitarea,
Cand langa chipul mamei mult iubit
Imi aparea alaturea un alt chip
Un chip frumos si bland:
Invatatoarea…

Intra cum ar intra in casa ei
Si ne vorbea de cate sunt pe lume,
In limpezi vorbe pline de temei
Si pe-ntelesul nostru-anume.

Eram copii,
Vreo 20 in clasa.
Unii cuminti, dar altii mai poznasi,
Dar toti taceam cand auzeam pe sala,
Mult asteptatii, cunoscutii pasi.

Ea ne-a deschis spre lume o fereastra,
Atunci cand drumul vietii a-nceput
De-aceea-o cant pe-nvatatoarea noastra
Si-i multumim in gand ca ne-a crescut.

Poezia, o stiam cu intonatie, frumos.. la cat ma cicalise mama, cred si eu. Am recitat-o la camin, doamnei Preda si am recitat-o dup-aia si Prisculesei.. E evident cine o merita, nu? In orice caz, ma bucur ca am gasit. Si acum ma pot intoarce fericita la schizofrenii mei.

Comentarii
  1. kisstyna spune:

    dragut…

Lasă un răspuns

