La loi des séries

Posted: Iunie 25, 2009 in Aberatii

Cam asa zic francezii. Eu as blestema inceputul de saptamana. Si pana duminica mai e.

Luni a inceput cu probleme cu trenuri. Nu ar fi fost asa de grav daca nu trebuia sa ajung la un examen.. doar asa, ca idee, zic.

Marti trebuia sa ajung la munca. Logic, probleme cu metrourile de data asta, blocate intre Reuilly Diderot si République. Eu trebuia sa merg dincolo de Reuilly, in directia opusa lu’ République. Nu inseamna ca aveam mai multe metrouri.

Azi.. ma intalnesc cu Denisa, o las sa ia trenul ei (sa nu uitam tipul spooky pentru care a lasat un tren sa treaca), ma duc inspre Gare de Lyon, cica-s ceva probleme, dar trenul meu vine. Pe linia mea, sunt unele care merg pana la mine acasa, altele care merg mai pana colea, la o zvarlitura de bat. Pe tablita scria ca merge pana la mine acasa. N-o fost asa, bineinteles. M-a dus pana unde era batul cela zvarlit, l-am luat si ne-am suit in alt tren ca sa mergem acasa.

Dar ziua nu era terminata. Mergem sa vedem si noi un film.. iesim fericiti, ne grabim oleaca.. dau se trec de usile de la Châtelet si simt ca ma impinge cineva + ma calca pe bataturi. Ma intorc, vad vinovatul, isi cere scuze, dau sa inaintez, simt ca nu-i bine, ma intorc la nenea si ii arat isprava: rupsese curelusa sandalei. Moama ce-mi venea sa il bat pana rupeam si cealalta curelusa.. A vrut sa imi dea bani, da’ nu avea si noi ne grabeam asa ca nu am stat dupa fundul lui sa ia bani.. dar l-am blestemat pana am ajuns acasa. Si cum am asteptat mult trenul, drumul a fost vreo 10 minute, plus inca o juma de ora cat am mers pana acasa… l-am blestemat mult. Pentru ca nu mergi ca lumea cu un deshti agatat intr-o curelusa, iar restul piciorului prins intr-o alta curelusa cu un punct de sprijin firav. Mai ca am facut basica in talpa, si-asa nu am avut pana acum..

Imi pare rau de sandale, evident.. au 3 ani totusi, au rezistat, mai ales ca doua veri, doar asta am purtat… anul asta le-am mai iertat si poate s-au dezobisnuit si de-asta au cedat.. nush.

Deci da.. astept restul saptamanii. Mai ales duminica. Atunci ma iubesc eu mai tare cu lumea.

Comentarii
  1. anna spune:

    pfff… si eu care credeam ca numai eu am o saptamana grea.

    hugz

  2. mishwoo spune:

    ce fain, să ai o săptămână grea…la Paris :)) vreau şi eu

Lasă un răspuns

