You’re beautiful

Posted: Iunie 29, 2009 in Aberatii

Nu stiu sa fac complimente. Nici urari, nici sa felicit, nici sa incurajez.. dar complimentele nu-mi ies de nici o culoare, atunci cand vreau eu. In general reusesc doar sa magulesc, spunand doar ce e cat se poate de evident. Dar nu-s capabila de mai mult de atat.

Se mai si intampla ca uneori sa fiu si timida (da,da, chiar sunt) si sa nu indraznesc sa spun cate ceva.

Aida m-a facut sa-mi amintesc de asta.. A venit spre noi (unii care frecam menta in loc sa muncim) sa ne spuna, aproape disperata, ca fata de la casa ei e asa de frumoasa! Si chiar era… m-a tot sacait sa ii spun ca e frumoasa, dar nu am indraznit, asa ca am lasat-o sa plece, fara sa stie cat de frumoasa o gasim..

Eh, saptamana trecuta am vazut o doamna, foarte frumoasa.. avea peste 50 de ani, cred, parul era aproape alb si nu era tocmai slaba, avea forme, dar era chipul ei.. avea ceva care o facea sa fie cu adevarat frumoasa. Nu i-am zis.. m-am tot uitat la ea, incercand sa nu fiu observata. Nu stiu cat mi-a iesit, dar na, macar am incercat.

Poate doar pentru ca de cativa ani incoace, aud complimente.. ca inainte nu am avut asa ceva. Pai nu.. nu mi-a spus nimeni ca-s frumoasa. Nu am avut nici contrariul, ca de obicei, sigur as fi ripostat, de maniera violenta si in mod sigur, fizica. Si as fi plans. Dar in general, reactiile, sau mai degraba lipsa de reactii a celor din jur m-a facut sa cred ca nu am absolut nimic special.

Inca sunt convinsa de asta. Nu atrag privirile si nici complimentele.. ( „vos êtes charmante” sau „bonjour princesse” nu se pun). Bine, poate daca as viza asta, as sti unde sa merg si ce sa fac, dar altele au parte de toate astea fara sa faca eforturi. Sa-mi spun ca sunt speciala si intimidanta nu merge.

Ma simt bine oricum cu lipsa de incredere in mine, cu narcisismul meu prost consolidat si stiu pe cine sa si dau vina. Dar cum am zis, ma simt bine asa, raman asa, chiar daca asta scoate peri albi anturajului..

Sunt mai sucita din fire.

Lasă un răspuns

