Inca unul

Posted: Iunie 30, 2009 in Scoala

Pai da.. a mai trecut un an de scoala. Practic, am terminat, ma pot inscrie in anul trei; teoretic, astept notele si ceva lamuriri.

A fost un an infernal… In primul semestru am avut foarte multa materie de invatat pe de rost, destul cognitivism sau psiho experimentala. Am avut si sociala, ca anul trecut, care a fost mai scarboasa, nu a avut nimic interesant, mai ales ca in cursuri aveam o tipa care (daca ar fi sa credem profa de seminar si sa deducem din reactia ei) a ajuns acolo pentru ca a avut relatii.. cel putin. Nu stiu, in orice caz, mie mi-a devenit antipatica rau de tot in momentul in care ne-a dat definitia interviului non-directiv. S. Kadi, parca.. Nici nu mi-e rusine sa ii dau numele, e infecta si gata.

Iar am avut-o ca profa pe doamna din primul an, E. Ch. daca ii retin bine numele.. draguta, ceva mai indulgenta, dar nu excesiv cu notele. In curs, o tipa insarcinata, la fel de draguta ca majoritatea tipelor insarcinate cu care am avut de-a face la munca. Not. Materia, APE (notiuni despre copilarie, sa zic asa), a fost interesanta.. am revazut iar Freud & co. Nu neaparat plictisitor, dar obositor..

( nota: nu am avut un weekend adevarat pana in februarie, nu am avut zile libere din august adica.. am lucrat 7/7: daca nu era scoala, era munca, daca nu era niciuna, erau cumparaturi, mai tarziu matze, etc; nu, nu vreau sa mi se planga de mila, e doar o precizare.)

Prietena cu materia asta a fost IPV (introducere in psihologia dezvoltarii), cu o vrajitoare la seminar si aceeasi tanti draguta insarcinata la curs. Oribila materie. Nu ma inteleg tocmai bine cu d-alde Piaget, Wallon, Vigotski.. dar sigur, o mare parte din vina a avut-o vrajitoarea si felul in care isi prezenta cursul.

A fost si EPP ( epistemologie si psihopatologie) a lui Dr. Love aka Sexual Healing. E un prof genial, e tiparul insusi al psihologului.. dar e interesant. Nu pentru ca orice subiect poate devia inspre sex, dar.. e interesant. In semestrul doi l-am avut iar ca prof si la un curs, desi trebuia sa iesim, am stat toti cuminti sa il ascultam, probabil zece minute dupa ora de iesire. Uitasem. Aici l-am avut in alternanta pe proful roman, ala naspa pe care nu-l inghit.

PIC (psyché si cultura) nu a fost chiar rau.. cu exceptia zilei in care unul din profi ( cursul a fost tinut de doi profi, alternau.. unul ne zicea despre Freud & co,H. , celalalt, A.M., ne spunea despre cultura, ca intotdeauna, etalandu-si cunostintele) a decis ca e posibil sa ramai blocat la St. Michel. Si va asigur ca in afara de un atentat, nu ai cum sa ramai blocat. Nu acolo. De fapt, chiar mi-a placut cursul.. nu am avut timp destul sa citesc si probabil asta a fost si o parte din motivul pentru care notele nu au fost pe placu-mi.

RRP si MAL, cam aceeasi mancare de peste (gandire si rezolvare in probleme; memorie, invatare, limbaj).. la fel de naspa, cu deosebirea ca doamna M.B. era cu mult mai plictisitoare si anosta decat domnul S.B.

FCP (bio ceva) ne-a dat dureri de cap pana azi. Pentru ca proful, dragul de S.C. (care-mi e simpatic… era) a refuzat sa ne dea notele.

De ce? pentru ca e grevist. Cel mai grevist dintre toti. El vorbea la adunari, el batea cu pumnul in masa.. el si etologii lui. Ca da, a fost greva. Din februarie pana in mai. Si in luna lui mai, si jumate din iunie, noi am bagat mare materie, cat sa ne ajunga s-o punem de-un examen, la fiecare materie.

Nici nu are sens sa intru in detaliul materiilor.. a fost bataie de joc, examenele au fost o gluma.. si cu toate astea, nu am luat toti note mari, profii au fost totusi severi, desi nu era vina noastra, desi nu puteam inghiti materia pe care ei s-au caznit sa ne-o bage pe gat timp de-o luna. Notele pana acum sunt acceptabile.. Sa-mi iau concediu de la munca a fost o idee buna, am putut invata, am reusit sa ma ocup un pic de scoala si eventual sa mai si dorm. Si asta, fara sa ma enervez pe diversi cretini. Ca mi-au facut dup-aia surpriza la nivelul salariului e partea a doua si o sa reusesc eu sa compensez, nu o sa fiu tocmai eu in pierdere.

Deci, da. Anul s-a terminat. Nu mai sunt printre primii 10.. nici macar 15, nu cred ca sunt, pentru ca deh, lucratul impiedica acumularea cunostintelor de maniera coerenta. Nu e problema ca nu trec, nu s-a pus niciodata problema asa (noroc ca nu se ia in considerare notele in parte, si conteaza doar media notelor de la seminar si curs, altfel era urat).. era mai mult orgoliul meu si ce note bune am.

Dar.. sunt in vacanta. Si poate ma invrednicesc sa citesc un picut, sa avansez pentru la anul. Cand nu stiu ce o sa fac, pentru ca nu tin sa il vad nici pe proful roman si nici pe vrajitoare. Iar cognitiv, social… ma tenteaza la fel de mult ca etologie. Not.

Vedem ce-o fi. Pana una alta, pierd vremea cu gratie.

Comentarii
  1. his spune:

    Ce oaie ma simt ca eu am prins o restanta.Congrat. pt ambitie.

Lasă un răspuns

