Random aiurea

Posted: Octombrie 6, 2009 in Aberatii

Sunt complicata, in general si in particular. Nu imi place minciuna, dar se intampla sa fiu nevoita sa mint. Stiu, exista si alte cai, etc bla bla bla.
Sunt prea putine persoane pe care le agreez, plac, inghit, indragesc, iubesc. Majoritatea colegilor imi sunt nesuferiti, dintr-un motiv sau altul. Persoane de pe strada pot sa nu imi inspire nici un sentiment pozitiv si deci sa nu imi placa. Dar in general nu raman fixata la prima parere, dar se intampla sa revin la ea.
Folosesc multi zambarici cand vorbesc pe mess dar sunt unii pe care nu ii suport, la fel cum exista cuvinte pe care nu le suport. Pe mess adica.. live, e ok, cred. Vorbesc si scriu mult, cand sunt in apele mele. Daca nu vorbesc, inseamna ca ori mi-a mancat limba pisica, ori ca mi s-au inecat corabiile. Sau am ceva cu persoana in cauza. Mi-i mai usor sa fac pe mutu’ decat sa zic ce m-a deranjat, ca stiu cat de greu ma fac inteleasa.
Tin la muzica mea. Dar asta nu inseamna ca o bag pe gat cui apuc sau ca o sa mentin sus si tare ca aia de la Kamelot ii bat pe aia de la Linkin sau mai stiu eu.. iaca, ce-mi trebuie mie sa ii apar pe unii sau pe altii? Mie-mi plac si basta. Tot in ce priveste muzica, ma indispun persoanele care asculta muzica in casti si e data tare sau la telefon, fara casti.. Nu zic de boxe date la maxim ca si eu am facut d-astea.. acum mi-e rusine, ca am vecini de treaba, dar in precedentele apartamente, nu-mi era rusine. Si nu-mi place nici cand cineva e cu mine, in compania mea si continua sa asculte muzica. Am mai vazut cupluri asa, sau parinti cu copiii lor.. cred ca-i chestie de obraz, nush.. e ca si cum ai incepe sa fredonezi in timp ce o persoana iti vorbeste.
La fel, tin la cartile mele. Nu incerc sa le bag pe gat nimanui.. eventual le recomand, calduros, dar daca nu vrei sa citesti, e problema ta.
Nu-mi place sa stau in pat. Dormitul il vad doar ca pe o necesitate, nu o placere, neaparat. Sa stau in pat mai mult decat am nevoie mi se pare pierdere de timp (bine, daca stau cu cineva, asta e alta poveste) sau slabiciune.
Ma enervez repede, dar sunt cea mai calma persoana de pe pamant daca persoana cu care sunt, se enerveaza.
Nu imi place in mod deosebit sa mi se spuna/sugereze ce am de facut. In general prefer sa am initiativa, asa ca daca mi se baga pe gat o actiune, nu-mi prea convine… si sunt sanse sa fac din sila ceea ce mi s-a cerut, sa ma simt obligata si sa nu resimt nici un fel de placere. Si data viitoare sa fiu ofuscata daca vine vorba.

Imi place sa zambesc, sa ma uit in sus, spre cer, cat merg undeva, sa imi citesc cartile, sa ma uit pe geam cat merge trenul intr-o directie sau alta, sa ma uit la oameni si sa ghicesc ce limba vorbesc, sa fac matele sa toarca, sa fiu tinuta in brate si sa tin in brate, sa fac ordine (daca am chef) si curatenie, sa gatesc, sa mananc, sa merg pe jos daca am papuci adecvati, sa ascult lumea vorbind, sa fac poze (daca am chef), sa stau in apa, facand pluta si sa nu mai aud decat bulele de apa ce se sparg pe langa urechile mele, sa aud anumite voci… si poate ca mai presus de toate imi place sa ma simt in siguranta si independenta. Ciudata, stiu.

Comentarii
  1. armin spune:

    foarte multa lume fuge de acest cuvant ciudat, atunci cand prin el este descrisa o persoana. il considera o jignire sau un semn, care daca este pecetluit pe mintea ta nu l mai poti sterge in veci, un semn pe care altii il vad il recunosc si de care fug.
    sau poate fi primul pas al abdicarii – adica da, sunt un ciudat, acum am inteles si eu,

Lasă un răspuns

