^_^

Posted: Noiembrie 22, 2009 in Criptat

De ce zambesc. Cand mi se intampla sa zambesc.

Cand vad „Romania” sau ceva legat (si in general, pozitiv) de tara, intr-o carte, un articol.. provenind dintr-o alta tara. In Jurnalul Anei Frank, Romania era mentionat, iar Daniel Tammer e un persoana ce sufera de sindromul Asperger si printre limbile pe care le cunoaste, e si romana pe acolo.

Cand vad cate un copil care imi mai si zambeste cu gura pana la urechi, fara sa fi facut ceva iesit din comun.. Si daca ma mai si pupa (la indemnul tatalui) pai ma topesc.

Cand povestesc despre copilaria mea.. cand vine vorba de bunici, de locurile in care am crescut, de obiceiurile de pe la noi, de muzica.. de tot ce a facut ca eu.. sa fiu eu.

Cand imi amintesc de primul sarut.. primele saruturi. N-au fost multe, dar au fost deosebite si fiecare a ramas in minte, cu destule detalii. I’m a detail girl, aren’t I?

Cand e ceata. Cand ninge. Cand vad un curcubeu. Cand ploua cu picaturi mari. Cand sunt balti si copiii sar in ele. Cand norii sunt mai jos decat de obicei. Cand apune soarele si norii devin roz de placere. Cand pot sa vad stelele, printre norii de poluare ai Paris-ului. Cand vad stele cazatoare (doar acasa).

Cand miroase a prajituri (reusite). Cand miroase a pomi infloriti. Cand miroase a praf ud si ma ia cu fiori, overwhelmed with memories. Cand simt un parfum placut, cunoscut.. mai ales daca stiu sa il si localizez, sa il atribui cuiva anume.. Cand cearceafurile miros a proaspat spalat si calcat, asa cum numai acasa miros.

Cand mananc dulciuri de care-mi era dor. Cand mananc lapte praf si-mi amintesc ca e amuzant sa se lipeasca de dinti si ca daca beau cola o sa faca spuma multa.. imi place cum scartaie intre dinti si inca mi-e greu sa nu ma inec cu el. Am in dulapul din bucatarie peste un kilogram de lapte praf. Yes, that makes me happy.

Si mai zambesc cand primesc un mesaj, cand vad pe cineva primind un mesaj si zambind stupid la telefon, cand prind cate-o privire patimasa, cand sunt luata in brate, cand sunt sarutata, cand.. simt ca exist, pentru ca zambesc.

Lasă un răspuns

