Karma

Posted: Ianuarie 23, 2010 in Nervii mei de toate zilele

Cam de pe la sfarsitul anului incoace tind sa cred ca soarta are ceva cu mine, pentru ca unele lucruri merg numai pe dos. Poate pentru ca nu am fost destul de respectuoasa fata de noul an. Sau poate pentru ca am lucrat pe intai. Sau poate pentru ca am facut mai multe ore decat trebuia si am fost platita in consecinta si mi-a aruncat careva vraji… that must be it.

Lasam anul ce-a trecut in urma, de morti, numai de bine, nu?
Anul asta a inceput un pic cu stangul… relatii ce se degradeaza la munci si nu numai, persoane care mi-s simpatice la munca si pleaca. Proiecte de predat ce s-au soldat cu esecuri, la nivelul reactiilor cel putin.
In plus de asta, e sesiune. Si am examene, logic. Multe, evident. Stresante in asa hal incat mi-au slabit organismul si am racit. Acum, desi toata iarna am fost in fusta/rochie si am stat destul de mult pe afara; acum, cand de doua saptamani sunt mai mult in casa. E absurd, ca tot anul asta, pana in prezent.

Nu simt nevoia sa relatez momentele dureroase pentru simplul motiv ca nu vreau reactii.

Dar au fost momente amuzante si caraghioase, stupide sau chiar cretine.
Sa incepem cu unul recent, din categoria celor cretine pentru ca doar am avut de-a face cu functionari.

Am primit lista examenelor pe la inceputul saptamanii destinata invatatului. O vazusem deja afisata si am bagat de seama ca unul din examene era trecut de doua ori, dar atat.. Am zis ca e o eroare ce va fi corectata printr-un mail. Ashi! Doar nu o sa isi oboseasca secretarele degetelele pretioase… Am asteptat pana marti, ultima zi inaintea examenelor, fara sa primim semn de viata de la gingasele fapturi. ( sunt doua bucati adica, una care se ocupa de primii doi ani, cealalta de restul) Doritoare de nitica relaxare bine-meritata, ma bag sub dus si cum n-am ce face, ma gandesc la examene. Si realizez ca lipseste un examen din programa. Sa stau calma sub apa fierbinte? Ti-ai gasit… am iesit din cada ca un uragan si m-am uitat pe foia cu datele diverselor sentinte. Intamplarea facea ca in urma cu cateva ore ma uitasem pe brosura facultatii si acolo am vazut ca una din materii se numise inainte PSC sau ceva de genul, in loc de PSE. Bineinteles, sub numele vechi era trecut examenul nou.
Surpriza placuta a constat in faptul ca era joi. Adica in doua zile, nici macar. Cum nu stiam ca am examenul in cauza, nu am invatat. In plus nu mi-a placut materia si creierul meu a decis sa fac un alt+del datelor receptionate in fiecare curs. Asa ca am facut o criza de nervi. Ca sa nu fiu singura disperata, am sunat-o pe Aurélie si am dat drumul unei insiruiri de injuraturi care mai de care mai plastice, la adresa gingaselor fiinte. Slava facebook-ului, aveam doua colege acolo, pe care le-am intrebat daca ele stiu de nefericita intamplare iar una mi-a raspuns senina ca da, dar secretarele au trimis mail. Oh, they did? Mi-a fost transmis noul orar cu modificarile de rigoare si am lasat-o balta.

Pana miercuri, dupa primul examen (care-o fo’ ok).
M-am teleportat pana la secretariat, ca nu carecumva sa fie in pauza de masa.
Ii explic gingasei fiinte ca as vrea sa stiu (sunt fata si nu sunt tocmai directa) in ce moment o sa fie inscrierile etc. Tanti ma intreaba daca primesc mailurile de la ea. Da… I used to, at least? Imi explica ea cu patos ca un virus i-o papat toate contactele. Condoleantele mele, sa ii fie de bine. Dar asta nu ma ajuta sa aflu cand, ce si cum…
Ii dau adresa mea de mail, ii spun pe litere; drept ii, m-am incurcat intre _ si . dar am corectat si oricum, ambele variante erau bune.
Insist totusi, cum o sa fie cu inscrierea?
„V-am spus, toate detaliile sunt in mailul pe care vi l-am trimis”
Uh… acelasi pe care nu l-am primit pe motiv de virus hraparet?
Intreb despre adeverinta necesara pentru copiii muncitori… „Totul este in mail.”
Si mi-a cam taiat-o scurt, sa nu mai insist, ce naiba!

As fi vrut s-o iau de pleata si sa o izbesc de monitorului PC-ului ce serveste mai mult la jucat solitaire, dar m-am abtinut. Nu ar fi putut sa-mi dea informatiile? Ori a uitat, ori ii era lene. In orice caz, nu era tocmai binevoitoare.

Ajunsa acasa (no, that wasn’t all) verific e-mailul: aveam una bucata mail de la gingasa fiinta. Numai ca era trimis ca fwd si nu am inteles de ce.. Pai, desi ii spusesem adresa pe litere, desi o avea pe o hartie in fata ocheanelor, a reusit sa scrie „X” in loc de „N”. In primul mail trimis mancase „a”-ul din „Alexandra” (how dumb can one be?) si iarasi, X in loc de N.
Detaliu important: daca nu ma gandeam la examenul in cauza, nu as fi fost prezenta si as fi picat direct.

Merci qui?!

Lasă un răspuns

