A…

Posted: Martie 9, 2010 in Criptat

Imi place sa te privesc din coltisorul meu. Imi place sa te vad, sa iti urmaresc fiecare miscare, desenata in umbre intunecate pe albul neregulat al peretelui, sa iti vad contururile in tabloul ferestrei.


Ma simt voyeur… sau poate voyou? Dar imi place sa te privesc si sa te invat pe de rost, sa iti stiu fiecare curba, fiecare adancitura a pielii, fiecare ezitare in miscarile ce inlatura bucatile de material ce iti ascund frumusetea.
Chiar nu imi pasa de hainele tale, stiu doar ce se ascunde sub ele, apreciez pielea ta, nu ceva ce te fereste de privirile mele.. sau ale altora, mai indiscreti, mai curiosi, mai nerabdatori decat as fi eu vreodata.

Cu fiecare miscare, imi permiti sa te descopar, sa te invat. Pentru fiecare bucatica de material inutil inlaturata, saruturile compenseaza si te acopera… am pe buze copia fidela a corpului tau, in dezordine, ca un homunculus ciudat, dar totul se reorganizeaza in capul meu si te am mereu, pe varful degetelor si pe varful buzelor, asa cum esti, completa in frumusetea ta.
Bineinteles ca deja te cunosc, iti recunosc mersul desi nu te vad tocmai bine, iti cunosc pasii in zgomotele ce ma inconjoara, orice papuci ti-ar incalta picioarele si respiratia ta imi da fiori… uneori o aud noaptea, ca prin vis… trezindu-ma, realizez ca nu esti acolo, e doar dorinta.

In penumbra sau in lumina, acoperita sau dezgolita, esti a mea si te recunosc dintr-o mie.

Sa fiu pictor, nu as avea nevoie de model, as inchide ochii si as lasa pensula sa arate cat de bine cunosc fiecare forma ce te defineste. Dar nu as putea sa dau forma frumusetii ce trece dincolo de piele… Mai e si candoarea pe care nici o haina nu o poate ascunde sau pune in valoare, machiajul ar fi superficial. Inteligenta? Simtul umorului? Furia nedreptatii? Nelinistea? Ce le-ar putea reda asa cum le stiu eu? Cuvintele nu mi-au fost vreodata de ajuns si nu o sa pot explic niciodata ce stiu si de ce stiu, ca esti asa cum esti.

Si raportez totul, egoist, la mine. Pentru ca eu stiu cum esti… cu mine. Doar eu te vad asa, prin pupila mea defecta, prin dorinta ce-o resimt mai rar decat ar trebui, decat ai vrea. Poate ca increderea mea nu e logica, poate ca de fapt te cunosc pe cat te cunosc si altii. Poate ca ar trebui sa ma comport in functie de ce stiu, sa ma adaptez tie, felului tau de a fi. Dar am ajuns sa stiu toate astea dupa ce ai inceput sa ma iubesti, dupa ce m-ai acceptat asa cum sunt. Asa ca, la ce bun?

O sa continui sa iubesc fiecare curba, fiecare pliu al pielii tale, fiecare rid abia format sau fiecare rid adanc. O sa te regasesc de fiecare data cand imi zambesti si cand buzele tale se unesc intr-un sarut cu ale mele. O sa te recunosc prin varful degetelor, citindu-te de pe tample pana pe gleznele tale subtiri si albe. O sa stiu sa iti citesc durerea sau placerea cu buzele, o sa invat iubirea de pe pielea ta, dincolo de orice haina, dincolo de orice machiaj, dincolo de orice aparenta. O sa te iubesc pentru ca pot si pentru ca nu am nevoie de motiv. O sa te doresc. O sa te privesc in continuu, incercand sa imprim pe retina conturul fiecarei miscari, sa iti inteleg secretul. O sa te am cu mine in par, in piele, in inima, in fiecare respiratie, o sa te tin captiva in sufletul meu, o sa te port cu mine, mereu.

O sa continui sa te invat, sa te pot recita… nu mecanic, ca pe tabla inmultirii, dar cu pasiunea Crezului, cu dorinta unei balade. Sa iti retin subtilitatile, sa iti invat detaliile, sa vad la fel ca un ceasornicar ce iti permite sa functionezi, ce te face unica, de neilocuit in viata mea.

Imi place sa te privesc, imi place sa te redescopar cu fiecare miscare a ta, cu fiecare privire a mea, cu fiecare clipa ce ne tine aproape.

Poate ca e ce as vrea sa mi se spuna, poate ca e ce as vrea sa pot spune unei femei, daca as fi barbat, poate ca e doar imaginatia.. Mai conteaza? E o idee, nu am nevoie de scuze.

Comentarii
  1. Ioana spune:

    Nice piece, total subtil-feminin-eufonic si alte asemenea, nu stiu de ce m-a impresionat atat, mi-a lasat asa un after-taste de ceva nedefinit, parca as fi asistat la ceva uimitor dintr-un colt ascuns, de unde vedeam totul fara sa fiu vazuta.
    Congrats,
    Ioana

  2. Alexandra spune:

    Multumesc frumos *insert zambarici cu gura pana la urechi*

Lasă un răspuns

