Ca idee

Posted: Martie 20, 2010 in diverse

Nu stiu daca a fost bug de la wordpress sau e pe bune… dar cineva a incercat sa-mi sparga contul. Mi se pare ridicol, sincera sa fiu: nu e nimic interesant in spatele usilor. Daca e doar de dragul de a lua blogul cuiva, e si mai ridicol. In orice caz, nu ma simt destul de importanta ca sa mi se para normal sa imi sparga careva parola.

Asa ca pe viitor, ganditi-va inainte de a da click pe „am uitat parola”… cererea de resetare ajunge pe mailul meu, nu al vostru.

And it’s really not worth it. I’m not worth it.

Comentarii
  1. child spune:

    @ Asa ca pe viitor, ganditi-va inainte de a da click pe “am uitat parola”… cererea de resetare ajunge pe mailul meu, nu al vostru. – loool. ce prosti sunt unii :))

Lasă un răspuns

