Hate

Posted: August 5, 2010 in Aberatii, Adult life

Nu detest lumea. Adica sunt asociala si in general prefer sa evit prezenta altora bipezi (cu mici exceptii ). Dar zic ca nu o sa incep sa tip la lume, nu o sa injur, nu o sa jignesc pe nimeni pe te miri ce motiv.

Eu ma enervez de una singura, cand vad cate-o excitata ce tot apasa pe butonul de deschidere a usii metroului (si as vrea sa se deschida nenorocita aia de usa cand respectiva apasa cu forta, sa manance un pic din peron) sau cand vreau sa urc/cobor pe scarile rulante si e mereu cate un animal proptit si nu lasa lumea sa treaca.
As zice ca ma enerveaza toti cei ce fac lucruri pe care eu nu le-as putea face.

Cum ar fi sa zbier la copii in public. Copii, adulti, orice ar fi.. nu zbieri in public (decat daca te agreseaza la propriu).
*flash-back*
Acum 7 ani jumate, intr-o dimineata de iarna ( la fel de calduroasa ca orice iarna in Brasov) mergeam inspre gara, dis de dimineata. Eram obosita, nedormita si in plus ma oprise si controlul in tramvai.. le dadusem vreo trei bilete dar (vazand ca primul nu e bun si-au zis ca incerc sa ii trag in teapa deci nu au facut eforturi) nu le-a convenit, m-au tinut sa le dau datele de buletin, etc. Ceea ce ma intarzia pentru trenul meu. A trebuit de altfel sa trec prin Tractorul, ca nici nu m-au lasat sa cobor in fata garii…
( pentru necunoscatori: Tractorul nu e(ra) zona tocmai draguta, cu atat mai putin parcul si de altfel tot ce era pe langa gara.. )
In momentul in care un tip venea inspre mine, cu mana in dreptul slitului, efectuand cu dexteritate (cred) miscari de du-te-vino, nu am putut decat sa il injur, urland din toti plamanii pe care ii aveam disponibili in momentul ala. Si nici nu am injurat urat, cred ca l-am trimis doar dracului, nici nu mai stiu.

Da’ cred ca i-a fost mai bine decat un tip de acelasi gen care a fost batut mar de niste colegi de liceu pentru ca isi aratase organul in fata unei colege de-a lor. O merita.
*end flash-back*

Ar fi si cei care te insulta fara sa le faci mare lucru.

Cum ar fi sa ma duc in ograda cuiva si sa ii zic ca e taran prost si ca trebuia sa stea in satul lui de nespalati si sa il injur pana la a opta generatie? Pai nu pot. Ca nu e frumos si nu se face. In plus, as risca sa scoata respectivul untul din mine. Dar se pare ca pe internet se poate practica asta, ca avem anonimatul (de care profit) si putem injura cum si cand vrem noi. Da, ma gandesc la un caz anume si nu o sa intru in detalii, s-a asezat praful si nu e frumos sa rascolesc unele subiecte. Dar mi se pare foarte las sa sari la gatul cuiva ce nu s-a luat de persoana ta si nici macar de cei asemeni tie. Dar in fine, asta-s eu.

Si eu injur. Dar printre dinti, in gand, d-astea… Nu e mare diferenta. Dar macar persoana in cauza nu ma aude.
Bine, insulte, agresiuni de tot neamul (la care, deci, intra si zbieratul). Ca om normal (adica fara analiza care la ora asta ar fi de doi lei) nu vad rostul. Decat ca sa te simti mai breaz decat esti de fapt, te iei de cine poti. Cum ar fi sa ma duc sa bat un copil si sa ii fur bomboanele? Ha? Acelasi principiu.

Ce ma mai enerveaza in liniste? Ah, aia care arunca gunoaie pe jos. Si asta e agresiune… dar cand o fac cu nonsalanta, cand le scapa bratul peste geam sau peste marginea scaunului si « ups, a picat hartia/coaja de banana/ambalajul pe care il puteam pune ca un om bine crescut ce nu sunt, in buzunar ». Am vazut atatea exemple si fiecaruia i-as fi dat peste cap. Cred ca cel mai rau a fost cand am vazut o tanti aruncand coji de banane in metrou, dupa ce au mancat plozii ei grasi. Stiu ca nu e treaba mea (daca chiar vreau sa fiu de-a astora, trebuie sa nu imi pese) dar ma deranjeaza. Imi zgarie retina, imi zgaltana simtul civic si imi vine sa matur cu respectivii pe jos. Dar francezilor nu le pasa. ( tanti respectiva era de alta natie). Ei se fac ca nu vad (in cazul in care nu sunt ei cei ce arunca) si se plang dup-aia ca isi bat joc nemtii de ei, cu jegul lor de pe strazi si nu numai.

Si mai e o chestie care ma enerveaza, dar trebuie dezvoltata cu un cap mai limpede de atat..
Dar bine, pe mine ma enerveaza atat de multe incat m-ar enerva probabil si sa le enumar. Dar nu ma iau de nimeni.

Lasă un răspuns

