Repetitia e mama invataturii

Posted: Decembrie 22, 2010 in Nervii mei de toate zilele

 

Poza asta a fost facuta de sora-mea, eram in Versailles si mergeam spre castel, daca nu ma insel. Eu sunt in stanga, Denisa in dreapta. Da, ne tinem de mana.


Si da, sunt gata sa bag un cap in gura oricui comenteaza urat la treaba asta. Stiu, sunt o doamna (teoretic) si nu se vorbeste asa, bla bla bla.

 

Numai ca am auzit de atatea ori (am spus-o deja) comentarii pe treaba asta incat mi s-a acrit.
Consortii nu au nici o problema cu treaba asta. Sora-mea si prietenul nu a avut nici o problema cu treaba asta. Colegii de munca (cei care conteaza) nu au avut nimic de spus. Colegii de scoala, cu atat mai putin. Parintii (desi suntem majore si vaccinate si nu ar trebui sa conteze), nici atat.
Atunci de ce ar trebui sa ma intereseze ca un neica-nimeni se baga? Ca il doare pe el ca eu tin de mana o fata? Da’ eu ma iau de el ca isi scobeste creierul si arata multimii rezultatul sapaturilor? Sau de ala de-si scarpina bijuteriile? Sau de gagica ce plescaie guma in fata mea, probabil ca sa ghicesc ce marca e? Nu ma iau nici de cei ce mai ca se urca, in locuri publice, unii peste altii, ca sa se linga mai cu spor (da, am fost si eu tanara si am facut d-astea, poate tocmai de-aia)? Si inca nu am pocnit nici o mama cu copil pentru ca progenitura se tot izbeste in mine sau ca zbiara.

Deci nu consider ca e treaba cuiva pe cine tin eu de mana. Sunt sigura ca daca tineam de mana un Yetti aveam mai putine privire socate.

Simt ca ma repet, dar e usor frustrant. Si na, vroiam sa postez poza…

Comentarii
  1. Ioana spune:

    Noa, da de ce tre’ sa „polemizezi” cu cei carora nu le place? BFD… chiar, ce-ar trebui sa te intereseze ce zice jiji-trecatorul? Pe el crezi ca il intereseaza ce zici tu despre el?

    Io as fi postat poza intr-un album, printre altele, fara nici un comentariu special :)

  2. Dan spune:

    Da’ de ce atâta tapaj daca n-a zis nimeni nimic? Cel putin aici pe blog, de trei luni n-ai mai pus nimic (stiu sigur pentru ca la ultimul post am facut singurul comentariu), deci lumea stie (sau nu) ce (nu) stiu si eu si deodata „nu va luati de mine ca v-am spart”. Dac-ai luat vreo palma pe scara blocului pentru cine stie ce, nu-i „divina” nimeni de pe blog s-o ia în barba fara motiv. Poti sa te tii de mâna si cu mama (mea) daca vrei. Poti si sa ma înjuri, stiu ca asta vrei, dar n-am sa-ti raspund.
    „Ah, si sunt majora, chiar daca nu par” este o afirmatie care trebuie sa se si sustina în realitate. Pa tu!

  3. child spune:

    vai ce ma omor dupa antepostatorii mei. altii care simt nevoia sa isi spuna parerea, si sa traga concluzii. e ceva in aer? sper ca nu molipsitor.

    aici sa se tina doua fete de mana, ba chiar si dupa gat, cred ca a devenit ceva banal :) ma mira putin francezii – ai zice ca occidentalii ar trebui sa aibe vederi mai deschise. probabil e un mit ce zic…

  4. Esk spune:

    @Dan: poate pentru ca au zis atatia inainte incat acum suntem in defensiva by default.

    @Naru: nu era facuta cand plecam inspre gara, dupa ce iesiseram de la Relay?

  5. Alexandra spune:

    @Ioana si Dan: Polemizez ca mi s-o nazarit iar.. a venit vorba despre asta ieri si na, mi-am amintit si mi s-o tulburat sangele.
    Nu m-ar deranja ce zice jiji daca nu ar zice-o cu ura sau ca pe o injuratura, cand se striga dupa noi „gouines” ( wiki zice chiar ca e „insulte lesbophobe”) si asta ma deranjeaza. Si la fel, faptul ca se uita toti ca la circ, ma dispera, zici ca e cine stie ce…
    Deci Dane, eu nu ma iau de cititori, eu ma cert singura, transcriu ce se intampla in capu’ meu.
    Auzi, mama ta e frumoasa? Asl pls

    @Ana: sunt ciudati francezii… am vazut si cazuri de fete ce-au fost batute, pentru ca-s les 8-|

    @Esk: nope. Pe aparat, inaintea asteia era o poza facuta la Montmartre si abia dupa pozele facute la castel..

  6. ale4them spune:

    good for you!
    cu toate astea cred ca totusi trebuia sa iti faci curaj sa pocnesti macar o mama cu plodul zbierator.

    • Alexandra spune:

      :)) nah, totusi nu… nu e datoria mea sa educ plozii altora, dar tot i-as spune mamei ca e in loc public si poate deranjeaza un timpan doua. Da’ n-am curaj… abia am avut curaj sa ii spun unui rahat ca telefoanele au casti ca sa asculti muzica la ele, nu sa imparatasesti cu toti din vagon gusturile tale muzicale si era sa mi-o iau. Evident, m-am ales doar cu niste injuraturi tipice si o privire plina de scarba. Nu mi-ar fi rusine?!

Lasă un răspuns

