Fool’s day

Posted: Aprilie 1, 2011 in Ganduri

Fool indeed, if you ask me…

Cand eram prin generala am avut de facut o compunere (hehe, ce vremuri) despre 1 aprilie. Eu am scris despre o fata ce de 1 aprilie i-a dat prietenei un ambalaj de napolitana, facand-o sa creada ca ii daruieste o napolitana. Prietena nu s-a suparat, dar cateva zile dupa, a facut acelasi lucru, morala fiind „ce tie nu-ti place, altuia nu-i face”.

Am retinut morala asta mult timp si inca tin cont de ea… de cele mai multe ori, cel putin. Si cand nu tin cont, recunosc ca am meritat-o.

Revenind la ziua de azi.

Ultima gluma pe care am facut-o, a fost una proasta. Decisesem cu sora-mea sa ii spunem tatei ca e stricat geamul din camera de la noi, sa il pacalim.. ea s-a dus sa il cheme, in timp ce eu trageam in sus de manerul geamului. Numai ca am tras atat de tare incat chiar am stricat bietul maner. Ca era din vina mea, ca era de batranete, a cedat si tata chiar a avut de lucru. De atunci m-am lasat de glume.

1 aprilie nu mai reprezinta decat ziua in care imi dau jos ata de la mana, martisorul meu si toata ziua ma uit dupa un copac de care sa ma agat, sa ii poarte noroc bucatica aia de ata.

 

Si la fel ca in fiecare an, de ceva timp incoace, pe 1 aprilie ma simt mai goala.

Comentarii
  1. Esk spune:

    Si tatal tau nu s-a suparat?
    Eu nu mai stiu ce glume faceam…

    • Alexandra spune:

      Nu cred.. era obisnuit cu „tata, s-a stricat!” si evident urma „da, desigur, de parca s-a stricat singur, i-a venit lui asa, de-odata sa se strice”…. Deh, tata :))

Lasă un răspuns

