Date

Posted: Aprilie 3, 2011 in Ganduri

Memoria mea in ce priveste datele e destul de buna. Incepe sa se uzeze si instinctul de conservare face in asa fel sa uit datele neimportante, cum ar fi aniversarile cu fostele mele iubiri…

Nu sunt chiar asa de masochista, deci iubirile le dam la o parte. La fel si persoanele care au incetat sa mai conteze. Sau care au disparut. Dau la o parte si locurile de care sunt legata printr-o persoana sau o alta, uit sanctuare si locuri pastrate secrete.

Moderna cum sunt, am iPhone si mac. Am calendar ce il pot sincroniza de pe telefon pe laptop sau invers. Pana acum (si si de-acum inainte, pentru ca tin la prostiile de genul) am avut toate datele de nastere considerate importante la un moment dat, inscrise pe un carnetel cumparat in tren, de la un vanzator „mut”, cand veneam din Bucuresti. Sau poate mergeam inspre Bucuresti? Si am copiat azi, in sfarsit ( au trecut cel putin 8 ani de cand am carnetelul) in format electronic toate datele alea. Cel putin jumate le-am lasat acolo.

Asta nu conteaza, asta nu mai stiu unde e, astuia nu ii pasa, deci mie cu atat mai putin, asta…la ce bun? cu asta nu mai vorbesc… si asa mai departe. Lista s-a subtiat enorm. Si-asa eu imi aduc aminte de zilele de nastere si eu sunt uitata.

Si asa ajungem la modul de gandire adult, pe care il detest eu. Dar nu ma las acaparata… Nu cu totul. O sa fac doar economia memoriei, care incepe sa aiba lag, o sa minimizez eforturile si o sa dau inapoi fix ce primesc. De ce sa retin date si locuri cand sunt singura care le stie? De placere, eventual, numai ca devine durere dupa o vreme.

Asa ca am iCal pentru date care nu sunt destul de importante incat sa le retin, dar destul de importante pentru a nu fi lasate de-o parte.

Carnetelul o sa se intoarca in biroul pustiu si plin de cutii, hartii, rece si intunecat, iar acel „TE URASC” o sa isi piarda semnificatia cu timpul.

Comentarii
  1. Esk spune:

    Eu nu am remuscari, am uitat toate datele in afara de cele ale oamenilor prezenti in viata mea…

Lasă un răspuns

