Chances are…

Posted: Aprilie 19, 2011 in Ganduri


Nu imi place in mod deosebit sa pun video-uri… cu pozele doar mi-e lene, dar videouri, nu am vrut sa pun, guess there’s always a first time.

Primele episoade din Ally McBeal le-am vazut probabil prin liceu. Trebuie sa fi fost pe ProTv, sambata seara. Tatei nu-i placea, asa ca, nu am retinut mare lucru (nu, nu dau vina pe tata pentru memoria mea de pestisor auriu). Si am primit de Craciun toate sezoanele.

La fiecare episod imi amintesc de ce imi placea asa de mult de ea. Nu seman cu ea chiar din toate punctele de vedere… ea la 27 de ani era avocata destul de buna, eu.. sunt studenta. Dar nu, nu ma compar cu un personaj de film. Mi-a placut increderea ei, desi era mica si fara sani, cam ca mine. Intra in tot felul de buclucuri si reuseste sa se scoata; desi nu mi se pare atractiva, reuseste totusi sa aiba iubiti si chiar saruta doua femei! Imi place ca are nevoie de theme song care o face sa se miste cat asteapta la semafor si toata lumea se misca o data cu ea. Are o lume imaginara extrem de bogata si vede unicorni. Crede in Craciun, in importanta lui si casatoria e mai mult decat o institutie pentru ea. Se indoieste mult de ea, e timida, scoate perle, se joaca uneori cu pandantivul pe care il are la gat — la ultima parte m-am intrebat daca de la ea am luat obiceiul sau l-am prins singura… Ma jucam foarte mult cu inimioara pe care mi-o daduse sora-mea, trageam de ea intr-o parte si alta, cand ma plictiseam sau cand eram nervoasa.

Si Ally reduce mereu orice conversatie la ea. John (Biscuit) a cronometrat-o, 23 de secunde a fost cel mai scurt timp. Dar ea are si opinii un pic cam ciudate despre homosexualitate sau bisexualitate… are cutiute in care oamenii intra, citeste carti despre relatii si se uita la filme educative despre sarut. Mananca inghetata Ben & Jerry’s si doarme cu un barbat gonflabil. Stie si ii place sa danseze, canta si detesta imaginea ei de sfanta.

Mi-am dat seama, de-a lungul episoadelor, ca nu semanam de fapt. Avem ceva puncte in comun, dar putine, slava Cerului. M-am bucurat sa o descopar, de fapt si sa incerc sa ma abtin din plans cand a murit cate un personaj sau cand doare cate ceva. Ma face sa rad la fel de mult pe cat imi aminteam.. si nu doar ea, toti ceilalti. Poate e doar nostalgia care face sa imi placa, poate e povestea ei de iubire… povestile ei, povestile celorlalti, poate e magia in care as vrea sa cred, poate e muzica.. poate sunt toate astea care fac sa-mi placa Ally McBeal.

Nu ma pricep la recenzii… nici nu se vrea una, sunt doar nostalgica, iar melodia de la inceput e cea cu care s-a terminat episodul de azi. Dar imi mai place una, deci o sa fac o exceptie: doua video-uri, pentru ca e mai frumos sa termin pe o nota pozitiva, zic.

I know something about love…
Do I, now?

Lasă un răspuns

