Blues

Posted: Octombrie 13, 2011 in Ganduri

20111013-185532.jpg

Uneori ma pocneste melancolia mai tare decat ar trebui.
Alteori ma las doborata.
Uneori mi se face un dor teribil de multe, de toate si desi am acces la tehnologie, sunt bariere de care nu pot trece.
Alteori sunt slaba.
Uneori imi ingadui sa visez si sa sper, sa raman cu ochii in soare, privind prin oameni si strazi si lucruri si copaci.
Alteori cad.
Uneori incerc sa imi gasesc, regasesc repere, baze…emotii din trecut ce-mi sunt refuzate.
Alteori plang.
Uneori primesc lovituri repetate si soarta ma intreaba, sadica, daca ma doare ceva.
Alteori raman urme, cicatrici, semne ce-mi permit sa tin minte pe unde am trecut.
Uneori refuz sa uit sa ma las uitata; uneori ma cred Don Quijote. Nu stiu povestea, nu vreau sa stiu daca a castigat.

Alteori raman in picioare desi-mi simt oasele zdrobite.

Comentarii
  1. ramai in picioare si priveste in fata!

Lasă un răspuns

