Iarnã

Posted: Decembrie 27, 2011 in Ganduri

Ipotetica, prin zona asta. Ieri ma credeam in martie, azi suntem in noiembrie. Sau un octombrie brasovean.
Mie imi place, nu e un secret. Tanjesc dupa zapada si dupa cer rosu, dupa miros de lemn ars si tot imensul alb de care-mi spunea tata. Dorul m-a pocnit ieri cand am realizat ca sunt legata de iarna pentru ai mei. Le-am umplut viata de zgomot intr-o zi de decembrie, cu zapada ca acasa. Si in ultimii ani iernile mele au fost mai singure si mai tacute decat de obicei. Probabil si ale lor.

Trenuri, zapada, ceata, vant. Dar tot nu ar fi acasa.

20111227-095810.jpg

Lasă un răspuns

