Serviciul cu clientii

Posted: Ianuarie 9, 2012 in Clienti..

De un an si-un pic nu mai sunt decat in pozitia/calitatea/defectul de client si nu de vanzatoare/persoana in contact direct cu clientii. De cele mai multe ori mi-e bine asa, chiar daca persoanele de cealalta parte a casei sunt mai acre decat am fost eu in cele mai urate zile ale mele. Suntem cu totii diferiti, sa ne iubim tralala.

Daca pana acum cativa ani stateam si inghiteam in sec cand un produs nu era asa cum vroiam, cand carnea servita la restaurant nu era facuta bine ci era in sange, am ajuns sa ma revolt. Pentru ca mi se parea anormal sa fiu tratata asa. Asa, adica: sa mi se propuna in mod fortat o oferta prin telefon si sa mi se ofere un cadou cu oferta in cauza (o punga ce poate fi cumparata cu 30 de centi-1 euro in unele magazine), sa mi se trimita produse non-conforme celor comandate, sa mi se scuipe in cap (metaforic) si sa fiu luata de analfabeta de una ce probabil a facut doar liceul (respect oamenii indiferent de nivelul de educatie, dar cand sunt insultata, e mai greu sa fiu draguta) si lista poate continua.

Cred ca am inceput acum doi ani cand o firma mi-a facut o oferta la telefon si mi-au dat un cadou jenibil. M-am simtit insultata, pentru ca ala era cadoul de ziua mea, chipurile. Am comentat, destul de politicos si s-au revansat: mi-au oferit un parfum, cea mai mare sticla disponibila. Inca nu l-am terminat. Aceiasi firma tocmai mi-a facut aceiasi oferta pentru ca nu am fost multumita de felul lor de a proceda cu ultima mea comanda.

Un operator de telefonie mobila nu inceteaza sa ma sune cam din iunie incoace. Intelesesem prost initial niste informatii, dar nu justifica numarul indecent de apeluri din partea lor, ca sa il contacteze pe consort. Da, numarul meu e pe numele lui, dar au si numarul lui, deci de ce pana vulturului plesuv ma suna pe mine? Cred ca am rezistat 3-4 apeluri (la ore la care mancam sau eram ocupata cu copiii) pana m-am luat de ei. Dupa inca 3-4 apeluri (in mai putin de 3 luni, se intampla prin vara) mi-am iesit din fire si am tipat la tipa care ma suna, am luat-o foarte tare; precizasem celor care ma sunasera inainte ca al meu consort are propriul numar, pe care il au in dosarul lui, lucru ce mi-a fost confirmat de un tip ce m-a sunat la fel si pe care eram gata sa ma enervez. Zilele trecute au recidivat. Am incercat sa nu tremur si sa fiu politicoasa. Problema e ca aveam mainile ocupate, tineam telefonul cu umarul, iar tipa insista sa ii dau numarul consortului; nu am vrut sa i-l dau, eu nu il stiu cum il zic ei „06 12 34 56”, ci „0 61 23 45…” si s-a intamplat ca lumea sa inteleaga prost. Ii spun ca oricum il are in dosarul lui. Nu, ca nu il are. Ba il aveti, va e client. Da’ sa i-l dau oricum. M-am ratoit oleaca, i-am spus ca sunt ocupata si ca nu pot sa ii dau numarul. A multumit excesiv si mi-a urat o seara buna. Mda, si tie.

Asta vara a fost scandal mare cand o tipa (hostess cica) mi-a spus ca sunt analfabeta pentru ca nu stiu sa citesc ce scrie pe etichetele produselor. Pe eticheta era fix denumirea produsului; deasupra etichetei era fix produsul cu descrierea de pe eticheta. Dar pretul era mult prea mic si doar nu era sa spuna ca au gresit. Asa ca m-a insultat si nu a vrut sa imi dea banii inapoi ( de 3 ori mai mult decat era afisat) pe motiv ca era produs proaspat si cine stie cat timp am frecat-o eu prin magazin. Am iesit tremurand de nervi. Dar dupa cateva incercari de a intalni directorul, am facut o scrisorica politicoasa, o tanti a promis ca o sa ajunga unde trebuie. La o saptamana dupa, contul meu la magazinul respectiv era incarcat cu dublul sumei platite pe produsul respectiv.

Au mai fost si alte ocazii in care am facut reclamatii/gura si o sa continui sa o fac. Pentru ca in momentul in care platesc pentru un produs ma astept sa il am asa cum a fost promis, asa cum l-am vazut in raion. Daca isi bate careva joc de mine, sunt sanse sa plateasca, pentru ca nu mai am varsta la care ma pot lasa calcata in picioare. Si o sa continui sa procedez asa, pentru ca asa e in fotbal. Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita. 

Lasă un răspuns

