Uit

Posted: Aprilie 1, 2012 in Criptat

20120401-202917.jpg
Tin minte destul de multe lucruri. Dar si incep sa uit. Nume, date, locuri, persoane… Chipurile nu, macar memoria asta mi-a ramas relativ intacta, de cele mai multe ori recunosc o persoana deja intalnita.
Si reactionez la fel ca ciresul meu: raman marcata de persoanele mai importante. Una pe an, la fel ca martisorul legat de tulpina ciresului, o singura data pe an. Am crescut pe langa sfoara ce ma sugruma, am integrat ce am putut si incercat sa imi vad de viata.

20120401-203425.jpg
Anul asta am legat doua sfori, doua martisoare. Le-am legat impreuna si le-am legat mai larg. Nu ma mai las modificata, de-acum. Ma intorc la atele mele cunoscute si fiecare o sa marcheze cate o etapa din viata mea. Nu dintii imi arata varsta si nici nu am straturi de lemn, de pamant care sa atesteze schimbarile produse, ci oamenii – ce masura mi-am ales si eu!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A mai trecut un an. Poate la anul o sa pun o ata in plus, undeva mai sus, incercand sa nu sugrum pe nimeni.

Lasă un răspuns

