Stres

Posted: Iunie 12, 2012 in Ganduri

20120612-192029.jpg

Sunt una din cele mai stresa(n)te persoane pe care le cunosc. Si in ultima vreme, stresul a gasit de cuviinta (si apreciez) sa iasa prin pori (in loc de a-mi nenoroci stomacul, iar). Macar porilor le pot face si eu ceva.
Daca nu ii oparesc, ii infund cu corticoizi..care lasa urme, un fel de vergeturi minuscule. Si daca nu, in caz ca am indraznit sa ma scarpin, am urme ca in poza, de parca as fi cazut.

Si e frustrant, pentru ca uneori ma trezesc si nu ma mananca pielea, cred ca mi-a trecut. Dar dupa juma de ora imi vine sa rup pielea de pe mine.

Inca o saptamana jumate, inca o saptamana jumate…

Comentarii
  1. ioanamaria12 spune:

    Nu merge mai bine daca iti cumperi papuci?:) La mine asta functioneza de minune…
    Mai serios, imi pare rau ca ii asa de „vizibil”, hai inca una jumate si gata. eu azi am aflat ca de fapt cursurile nu se opresc pentru toti in 26, ci numai pentru aia mari, si cica ar trebui sa fim „in zona” pana in 5…

    • Alexandra spune:

      Detest sa fac cumparaturi pentru haine & co, intotdeauna mi-a displacut asta (probabil pe motiv de finante si pentru ca eram slaba tare si nimic nu-mi venea). Deci nu, cumparaturile m-ar enerva si mai tare :))

      Poza pe care am pus-o nu e nici jumate din cat de rau arata, puncticelele alea sunt caca-maca, aveam bratul bandajat ca sa nu se sperie lumea ca de lepra cand imi vede bratul plin de „placi” rosii.. Bleh.

      Eu am aflat ca scoala se termina pe 5 nu demult, imi facusem planuri pentru inceputul lui iulie si nu stiam cum o sa fac cu tancii pe care ii tin.. dar de fapt parintii le-au cumparat bilete sa ii trimita la bunici pe 26 iunie, deci m-am scos. Imi pare rau ca nu e si cazul tau :(

  2. arakelian spune:

    eu aveam o forma de alergie care ma manca noaptea de nici nu dormeam, aveam rani cu sange.
    dupa 10 ani de cortizon,erau ineficienti, dar efectele adverse erau mai evidente.
    Se accelera la temp. extreme(vara la peste 20 gr, iarna la sub -10gr), praf, detergenti etc.
    Solutie: o crema ce o fol. pt hidratare, constant, de 4-5 ori pe zi, de cate ori mergeam la baie si ma spalam, apoi ma dadeam cu acea crema. Alternativ, dadeam cu ulei de masline/unt de shea( toate fara parfum, ca si ala ma..irita). Si in criza, in loc de cortizon am primit Protopic. Crema la fel de controversata ca cortizonul, dar dupa 10 ani de experimente pe pielea mea, am zis ca inca una…ce mai conteaza.

Lasă un răspuns

